Drenge boom - nogen der tænkter på navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jah det gør vi i hvert fald..

For nok 5år siden var tale emnet på en LANG køretur baby, og navne.. Dengang besluttede vi at jeg bestemte hvis det blev en pige, og manden bestemte hvis det blev en dreng..

Valget faldt dengang på Marcus, men nu er manden da vist lidt i tvivl alligevel..

Manden jokede tidlig i vores forholde (nu 10år siden) med at hvis han engang fik 2 drenge, skulle de hedde Boris og Sigurd - DET skulle de i hvert fald ikke hvis jeg skulle have noget at sige.. Men nu har det været en stående joke i så mange år, at jeg faktisk er begyndt at synes om navnene på en eller anden måde..

So who knows..  Meen jeg er nok stadig med til Marcus..

Men hvad med jer andre, hvilke tanker og navne går i og leger med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

For nok 5år siden var tale emnet på en LANG køretur baby, og navne.. Dengang besluttede vi at jeg bestemte hvis det blev en pige, og manden bestemte hvis det blev en dreng..

Valget faldt dengang på Marcus, men nu er manden da vist lidt i tvivl alligevel..

Manden jokede tidlig i vores forholde (nu 10år siden) med at hvis han engang fik 2 drenge, skulle de hedde Boris og Sigurd - DET skulle de i hvert fald ikke hvis jeg skulle have noget at sige.. Men nu har det været en stående joke i så mange år, at jeg faktisk er begyndt at synes om navnene på en eller anden måde..

Hos os har vi også haft ønske til navne de sidste tre år, så her blir det med 95% sikkerhed en lille oliver

Anmeld

26. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Hos os har vi også haft ønske til navne de sidste tre år, så her blir det med 95% sikkerhed en lille oliver

Oliver er også et virkelig sødt navn..

Anmeld

27. januar 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Oliver er også et virkelig sødt navn..

Ja det synes vi også. Og indtil videre opfører han sig som en lille oliver <3

Anmeld

27. januar 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

her bliver det en Elliott indtil videre... synes Elias og Elliott klinger godt... men min kæreste kan også godt lide Theodor, kan jeg også ... men det klinger jo ikke....

Anmeld

27. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

her bliver det en Elliott indtil videre... synes Elias og Elliott klinger godt... men min kæreste kan også godt lide Theodor, kan jeg også ... men det klinger jo ikke....

Altså jeg synes at Elias og Theodor, klinger fint.. Men Elliott er skam også fint..

Min mand nævnte faktisk Theodor igår, fordi hans oldefar hed det, og nævnte at vi evt kunne forkorte det til Theo..

Ja altså de navne, de navne..

Anmeld

27. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Ja det synes vi også. Og indtil videre opfører han sig som en lille oliver <3

Nu er jeg total disney fan - så for mig er Oliver en rigtig krutugle..

Anmeld

27. januar 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Nu er jeg total disney fan - så for mig er Oliver en rigtig krutugle..

Det er også det navnet siger os.. En sød lille fræk dreng

Og han klarer det godt indtil videre : 3kvarters scanning til md fordi han ikke ville fotograferes og sprang rundt, kønsscanning holdt han sig for øjne og rækkede tunge af os hehe og nu holder han dansefest hver aften når jeg skal til at sove.. Så må sige han lever op til navnet indtil videre

Anmeld

27. januar 2012

Sille86

Sikke nogle skønne navne i har i tankerne... Smiler.. Jeg har jo Johann på 3 1/2 år.. Og vi er alle blevet enige om villads til lillebror som er på vej...

Anmeld

28. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Det er også det navnet siger os.. En sød lille fræk dreng

Og han klarer det godt indtil videre : 3kvarters scanning til md fordi han ikke ville fotograferes og sprang rundt, kønsscanning holdt han sig for øjne og rækkede tunge af os hehe og nu holder han dansefest hver aften når jeg skal til at sove.. Så må sige han lever op til navnet indtil videre

Aii hvor fantastisk.. Jeg synes at vores NF scanning var meget sjovere end MD.. Vi kunne se mere, han lå bedre, og bevægede sig mere.. Til MD, som faktisk varede en helt time - der lå han med ryggen til, og godt nok sagde scanningsdamen at han hele tiden flyttede sig, men det var bare som om det ikke var så tydeligt for os som sidst.. Håber der er mere at se til 3d scanningen i marts..  

Men måske han bare er en lille hyggetrold, hvis ynglings beskæftigelse er at suttetommelfinger..

Må jeg lige spørge hvor lang er var jeres til MD scanningen - vores lille junior var 18,6 og jeg var 20+3 - så hans længde lever da ikke op til bogen jeg følger lidt med i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.