Underlig feber dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2009

mor til en del

jeg skal lige af med min undren.

Igår nat var Cilas noget pylret, men det kunne jo meget vel være en reaktion på Århus turen hvor vi spolerede al normal rytme.

Han blev dog tjekket for feber inden han blev sendt i DP, ikke noget at komme efter, så ud over lidt snot var han okay.

DP ringede kl. 12, han var bare så sølle og havde pludselig 39.9 i feber, jeg fik ham hurtig hentet hjem, og han var virkelig skidt mas, slap og meget varm.

Hjemme sov han på sofaen, var helt væk, men sansede alligevel hvis jeg lige ville snige mig i køkkenet efter en ny balje kaffe, og ville slet ikke være alene, fint nok der sad vi så...

Kl. 17 vågnende han op vaklede hen til frugtkurven og ville have banan og appelsin, ½ appelsin og 1½ banan gik der indenbords, og så begyndte han at tulre rundt med de andre, feberen var ikke helt væk men han var ikke brændende længere.

Til aftensmaden spiste han en masse spaghetti skruer, ville dog ikke have kødsovs.

Kl 21 var han klar til sengen, og har sovet nogenlunde i nat, dog med en del hosten.
I dag er han feberfri, men har vandende øjne og er en smule hæs...

Er der nogen af jeres der har haft sådan en underlig omgang?
Jeg synes sku det er underligt...

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Muffinmus

Ja i flere dage sgu..William sygdom kørte bare op og ned i elevator modul...skide irriterende for så kom han i DP, der sendte ham hjem, havde det ok om aftenen og kom i DP dagen efter hvor han sgu også blev sendt hjem fordi der pludselig kom feber igen...Så føler man sgu man sender et sygt barn afsted, men ingen feber der hjemme...underligt.

Anmeld

14. marts 2009

Joan ( Smallie )

Nej ender det ikke rigtig. Kun lidt han er mega varm når han sover så lige i tiden sover han kun i en lang body. Men han har jo lige haft bræksyge så tror det er det der gør det. Hans mave er jo ikke helt oppe at køre endnu. Men det bliver dog bedre. Heldigvis.

Joan som heller ikke slap for bræksyge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.