implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

come2

Sagen er den at jeg testede positiv for ÆL den 14 Jan.

Og nu igår begyndte jeg at bløde. (11 dage efter)

Jeg skulle først have haft min mens om 5 dage og den har været regelmæssig i 1 år nu.

Jeg må indrømme jeg sidder med følelsen af at det ikke blev i denne omgang vi skulle have bebs.

Men har bare haft mange symtomer på det, ømme bryster, træthed, niv og jag i underlivet.

Er der nolge af jer der har blødt før tid men alligevel har været gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

come2

26. januar 2012

Rockertand

come2 skriver:

Det er lidt sent for implantationsblødning, med en positiv ÆL-test den 14. januar har du haft ægløsning den 15.-16. januar. En "sund" implantation finder sted på 5.-7. døgnet efter befrugtning.

Er det en rigtig blødning? Implanationsblødning er som regel en anelse blodtilblandet udflåd og ikke decideret blødning.

Ingen regler uden undtagelser - du må bare teste, når/hvis tid er, og så må vi håbe på et positivt resultat 

Anmeld

26. januar 2012

come2

Rockertand skriver:

Det er lidt sent for implantationsblødning, med en positiv ÆL-test den 14. januar har du haft ægløsning den 15.-16. januar. En "sund" implantation finder sted på 5.-7. døgnet efter befrugtning.

Er det en rigtig blødning? Implanationsblødning er som regel en anelse blodtilblandet udflåd og ikke decideret blødning.

Ingen regler uden undtagelser - du må bare teste, når/hvis tid er, og så må vi håbe på et positivt resultat 

Tusind tak for svar

Det startede ud med bare at være blodblandet udflåd, men nu er det rigtig blødning. æv æv.

Bare underligt ens cyklus ligepludselig ændrer sig. Men vi må op på hesten igen, måske den er der næste gang

Anmeld

26. januar 2012

Rockertand

come2 skriver:

Tusind tak for svar

Det startede ud med bare at være blodblandet udflåd, men nu er det rigtig blødning. æv æv.

Bare underligt ens cyklus ligepludselig ændrer sig. Men vi må op på hesten igen, måske den er der næste gang

Ikke måske - den ER der næste gang, tro på det!!!!! 

Anmeld

26. januar 2012

come2

Rockertand skriver:

Ikke måske - den ER der næste gang, tro på det!!!!! 

Selvfølgelig er den da det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.