nå så får Christian sin gave i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2008

Rasmine

citat] lol...det er jo slet ikke min...men jeg er sikker på [grøn]Chr er åben for en date med dig[/grøn][f][/f]....især hvis du lige kommer med et ekstra joystik...eller hvad fanden det nu hedder.... jeg skal nok servicere jer med the, kaffe og alt det der ballade...bare jeg må filme jer mens i spiller...hæ hæ[/citat] Tynen, I er jo også nærmest jævnaldrende. Så kunne svigermor Sloggi passe Stella'en, men Chr. og du spiller spil, og ser BB dvd'er og drikker cola! (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

og hundemus....tusind tak for din geniale hjælp en gang mere!
du er bare min engel....

he he tak tak... ja jeg er lidt guddommelig.. ha ha 8D

Anmeld

5. marts 2008

Mikkelmusen

tillad mig forresten lige at linke til et billigt sted ;)

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?pr oducts_id=51602

Og det er inkl. fragt :)

Anmeld

5. marts 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

Er sgu også totalt bidt af det åndsvage stykke legetøj. Forrige mandag skulle jeg lige ud at købe noget hurtigt aftensmad. Og ved siden af Kvickly ligger ELGiganten. Og de havde sgu lige tilbud på den lille djævel, så den røg lige i kurven sammen med hottere til aftensmad. Og så stod den ellers på røde døller og wii 8D og vi har tæsket i tennis, bowling, golf og alt det andet stort set hver aften siden vi fik den...hvad mon naboerne tænker.... 8(

AG - nu også med wii

Argh jaa - jeg så det godt.. at den er "billig" ved L-giganten. Åhhhh må eje! Men vi vil jo også gerne spille irl squash, og pengene vokser jo ikke på træerne.
Harh, det kunne være dødgodt at forarge naboerne med en omgang nude-wii - hehe :$8D
Nu har vi jo langt til nærmeste nabo... men kragerne kunne da få sig et godt grin af hr og fru Olsen i en svedig boksekamp!

Marie - uhhh med et skummelt syn for mit indre øje +o(

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Marco2 skriver:

Er sgu også totalt bidt af det åndsvage stykke legetøj. Forrige mandag skulle jeg lige ud at købe noget hurtigt aftensmad. Og ved siden af Kvickly ligger ELGiganten. Og de havde sgu lige tilbud på den lille djævel, så den røg lige i kurven sammen med hottere til aftensmad. Og så stod den ellers på røde døller og wii 8D og vi har tæsket i tennis, bowling, golf og alt det andet stort set hver aften siden vi fik den...hvad mon naboerne tænker.... 8(

AG - nu også med wii

Argh jaa - jeg så det godt.. at den er "billig" ved L-giganten. Åhhhh må eje! Men vi vil jo også gerne spille irl squash, og pengene vokser jo ikke på træerne.
Harh, det kunne være dødgodt at forarge naboerne med en omgang nude-wii - hehe :$8D
Nu har vi jo langt til nærmeste nabo... men kragerne kunne da få sig et godt grin af hr og fru Olsen i en svedig boksekamp!

Marie - uhhh med et skummelt syn for mit indre øje +o(

lol...du sgo najse....nude wiii....ja det kunne ligne dig...harhhhh

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

men IVF der er en månedes ventetid i giganten....også selv om man har en bror som kan en masse i den butik....øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.