nå så får Christian sin gave i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. marts 2008

Loggidut

en Nintendo wiiiii som han har sparet det meste op til selv...han har passet naboens katte i de sidste 14 dage...og får løn på fredag for det...og han tror først han får nintendoen der...lol...men niks, mor har købt den i dag...lol...ha ha...nu går han med den....lol...aj skriver lige senere...lol8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

en Nintendo wiiiii som han har sparet det meste op til selv...han har passet naboens katte i de sidste 14 dage...og får løn på fredag for det...og han tror først han får nintendoen der...lol...men niks, mor har købt den i dag...lol...ha ha...nu går han med den....lol...aj skriver lige senere...lol8D

dahm...så er her sgu ro....Michael og Christian er gået i hi på værelset...og jeg tænker jeg først høre dem om en time igen....altså chr skal jo lige som også i seng...ja ja...lad os se om Michael forsøger at holde ham vågen ...for han er da næsten mere begejstret end knægten er!

Anmeld

5. marts 2008

Tynen

Loggi, vi ses i weekenden!!

Ville sgu gerne have sådan en, men kæresten har lavet forbud mod flere playstations, nintendoer, spil og dvdfilm osv. i hytten :)

Trine - Misundelig!!

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Loggi, vi ses i weekenden!!

Ville sgu gerne have sådan en, men kæresten har lavet forbud mod flere playstations, nintendoer, spil og dvdfilm osv. i hytten :)

Trine - Misundelig!!

lol...det er jo slet ikke min...men jeg er sikker på Chr er åben for en date med dig....især hvis du lige kommer med et ekstra joystik...eller hvad fanden det nu hedder....
jeg skal nok servicere jer med the, kaffe og alt det der ballade...bare jeg må filme jer mens i spiller...hæ hæ

Anmeld

5. marts 2008

Marco2

Er sgu også totalt bidt af det åndsvage stykke legetøj. Forrige mandag skulle jeg lige ud at købe noget hurtigt aftensmad. Og ved siden af Kvickly ligger ELGiganten. Og de havde sgu lige tilbud på den lille djævel, så den røg lige i kurven sammen med hottere til aftensmad. Og så stod den ellers på røde døller og wii 8D og vi har tæsket i tennis, bowling, golf og alt det andet stort set hver aften siden vi fik den...hvad mon naboerne tænker.... 8(

AG - nu også med wii

Anmeld

5. marts 2008

Mikkelmusen

He he så fik du købt den alligevel :)

Lækkert stykke teknik :D

Min mand ser MEGA sjov ud når han spiller... LOL

Anmeld

5. marts 2008

Tynen

Loggidut skriver:

lol...det er jo slet ikke min...men jeg er sikker på Chr er åben for en date med dig....især hvis du lige kommer med et ekstra joystik...eller hvad fanden det nu hedder....
jeg skal nok servicere jer med the, kaffe og alt det der ballade...bare jeg må filme jer mens i spiller...hæ hæ

Bare cola tak! ;)
Ihh!!!
Hvis vi mødes ved dig engang mere, så sidder jeg klistret derinde!!!

Ej! Loggi!! Jeg må ud og købe sådan en imorgen!! Ihh, du sku´ lige hva´!! :)

Trine

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

Chihuahuamus skriver:

He he så fik du købt den alligevel :)

Lækkert stykke teknik :D

Min mand ser MEGA sjov ud når han spiller... LOL

jow jow...jeg købte den...for nu har han fået ret mange penge til hans fødselsdag, og arbejdet for at spare sammen til den...og så gav vi ham ca halvdelen af pengene til den, selv om vi var enige om at så dyre gaver ville vi bare ikke give til ungerne...men...han forsøger jo at tabe sig...så jeg syntes egentlig projekt wiii er fedt...for så rører han sig da samtidig med...så jo det endte med et køb...

og Marco...Giganten var nemlig billigst...min bror arbejder der...og de tabte faktisk penge på den...så nu har de sat den op...og lige på den var der ingen rabatter at hente...well, jeg var ude hos ham....her i eftermiddag...og der var alt udsolgt af dem...og der var dælme en månedes ventetid på dem...så det endte med det næst billigste sted...Fona...og de havde kun den ene tilbage...så utroligt at knægten overhovedet fik den

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Loggidut skriver:

Bare cola tak! ;)
Ihh!!!
Hvis vi mødes ved dig engang mere, så sidder jeg klistret derinde!!!

Ej! Loggi!! Jeg må ud og købe sådan en imorgen!! Ihh, du sku´ lige hva´!! :)

Trine

neeeej da...vent nu...og så skal jeg fortælle dig om det virkelig er et hit her...som hjemme ved hundemusen....
og forresten er de fleste steder helt tørlagt for dem...så spar dog dine penge lidt...og lad mig sladre....baby.dk er da mere spændene....

Anmeld

5. marts 2008

Loggidut

og hundemus....tusind tak for din geniale hjælp en gang mere!
du er bare min engel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.