Bobels : Hvilken skal man vælge og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

gonefishing

ChipChap skriver:

Vi vil gerne give vores søn det i fødselsdags gave men , er i tvivl om hvilken en af dem vi skal vælge og hvilken en af dem han får mest ud af . Han bliver 1 år og elsker at tumle , derfor vi tror det er den perfekte gave.Vi har selv snakket om elefant eller krokodille men vi kan ikke finde ud af at vælge ?

jeg vil ikke mene der er så mange til 1 år.. jeg har faktisk lige for 5 min siden pakket en ind i gave, og der stod at de fleste ikke er for børn under 3 år med mindre du altså holder øje.

Vi har købt en fatboy (uorginal og billig) som vores pige på 1 år er helt vild med, vi kan lægge den foran sofaen så hun kan kravle op og hun elsker at bestige den. Så vores ide er ikke at købe bobles (og måske vente til der er en der laver dem billigere, det er jo bare hård skum), til hun er mindst 2år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

sne190810

Jeg har hulen.

Bringer meget lykke og glæde, hun kan stå oprejst derinde. Tror ideen med hele det der hule-agtige er det som er sjovt .. Og så at der er kiggehuller ud til omverdenen, hvor hun lige kan sige hej.

.. Dog har hun fundet ud af hvordan man vælter den, ved at  skubbe den til siden samtidid med hun går inden i hulen Giver det mening?. Hun syntes det er skideskægt, og udbryder et stort 'HOOOV' hver gang det sker. Også selvom hun falder omkring og skal klatrer ud af den væltede hule

Anmeld

26. januar 2012

Loa

ChipChap skriver:

Hold da op i har jo en jungle af bobels...lækkert !!
Hvor gammel er din datter

Og vi bruger slet ikke giraffen, fisken og ormen..... 

Isabella er 1 1/2... Men lige fra hun begyndte at kravle var krokodille faktisk et hit for den var rigtig god at kravle op ad og støttte sig på

Også fætter på 3 år er meget glad for at bruge den som trappe.....

Anmeld

26. januar 2012

ChipChap

Maja_4000 skriver:

Ville gerne , men skal lige finde pengene først

Ja de er lidt pebert desværre

Anmeld

26. januar 2012

ChipChap

Flodkilling skriver:

jeg vil ikke mene der er så mange til 1 år.. jeg har faktisk lige for 5 min siden pakket en ind i gave, og der stod at de fleste ikke er for børn under 3 år med mindre du altså holder øje.

Vi har købt en fatboy (uorginal og billig) som vores pige på 1 år er helt vild med, vi kan lægge den foran sofaen så hun kan kravle op og hun elsker at bestige den. Så vores ide er ikke at købe bobles (og måske vente til der er en der laver dem billigere, det er jo bare hård skum), til hun er mindst 2år.

Okay.. Det var jeg faktisk slet ikke klar over - men kan kun give dig ret i at de er dyre

Anmeld

27. januar 2012

sarahb

Vi har krokodillen og der bliver faktisk ikke leget med den. Vi har børn på 1 og 3, så jeg ville gerne ha haft elefanten eller hvalen i stedet.
Nu står den bare derhjemme ny og ubrugt.

Anmeld

27. januar 2012

Morgensol

Bella og Alberte fik den lille fisk i julegave. Nu er Alberte jo kun 3 mdr så det hun har jo selvfølgelig ikke glæde af den endnu, men Bella bruger den hver dag! Hun blir 2 til marts. Hun hopper på den, triller med den, sidder på den, bruger den som skammel og alt muligt. Jeg tror vi køber hvalen, uglen eller ormen til hende i fødselsdagsgave. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.