Bobels : Hvilken skal man vælge og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. januar 2012

ChipChap

Vi vil gerne give vores søn det i fødselsdags gave men , er i tvivl om hvilken en af dem vi skal vælge og hvilken en af dem han får mest ud af . Han bliver 1 år og elsker at tumle , derfor vi tror det er den perfekte gave.Vi har selv snakket om elefant eller krokodille men vi kan ikke finde ud af at vælge ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

pernille.23

vi har hvalen og krokodillen, til vores datter, men hun er kun 6 måneder. Jeg ville sige elefanten få den kan man både vippe på og gå over.

I den vuggestue hvor jeg arbejder har vi købt både elefanten og krokodillen, og sammen fungere de rigtig godt. men ellers er det mest elefanten de små synes er sjov.

Anmeld

26. januar 2012

dorthemus

Af de to vil jeg sige krokodillen til en etårig Elefanten kan godt være lidt stor og voldsom hvis de skal prøve at vippe på den. Krokodillen kan de kravle op af enten som trin eller op af bakken hvis man vender den om. Senere kan de øvr sig på at gå på trappen på den.

Anmeld

26. januar 2012

Loa

Vi har elefanten, krokodillen, fisken, ormen og giraffen, og det er helt klart krokodillen der er der største hit. Den bliver brugt rigtig meget. Hun bruger den til trappe op til sit legekøkken så hun kan nå øverst oppe, og som trappe op til sofaen, og ja det er bare den hun helt klart har haft mest glæde af. Elefanten har været brugt lidt til at sidde på, men slet ikke lige så meget som krokodillen.....

Anmeld

26. januar 2012

ChipChap

pernille.23 skriver:

vi har hvalen og krokodillen, til vores datter, men hun er kun 6 måneder. Jeg ville sige elefanten få den kan man både vippe på og gå over.

I den vuggestue hvor jeg arbejder har vi købt både elefanten og krokodillen, og sammen fungere de rigtig godt. men ellers er det mest elefanten de små synes er sjov.

Ja havde de ikke været så dyre fik han dem begge

Anmeld

26. januar 2012

ChipChap

dorthemus skriver:

Af de to vil jeg sige krokodillen til en etårig Elefanten kan godt være lidt stor og voldsom hvis de skal prøve at vippe på den. Krokodillen kan de kravle op af enten som trin eller op af bakken hvis man vender den om. Senere kan de øvr sig på at gå på trappen på den.

Det er samme tanker jeg har haft, men nu bruger han meget vores trappe op til første salen , 11 trin og dem tag han flitigt, selvfølgelig hvor vi er i baggrunden og går med op af trappen, og derfra direkte ind på storbror værelse hehe
Derfor jeg også har tænkt lidt på hvalen...hm hm*tænke tænke*

Anmeld

26. januar 2012

Maja_4000

Følger lige med her

Anmeld

26. januar 2012

ChipChap

Loa skriver:

Vi har elefanten, krokodillen, fisken, ormen og giraffen, og det er helt klart krokodillen der er der største hit. Den bliver brugt rigtig meget. Hun bruger den til trappe op til sit legekøkken så hun kan nå øverst oppe, og som trappe op til sofaen, og ja det er bare den hun helt klart har haft mest glæde af. Elefanten har været brugt lidt til at sidde på, men slet ikke lige så meget som krokodillen.....

Hold da op i har jo en jungle af bobels...lækkert !!
Hvor gammel er din datter

Anmeld

26. januar 2012

ChipChap

Maja_4000 skriver:

Følger lige med her

skal i selv også ud og have bobels?

Anmeld

26. januar 2012

Maja_4000

ChipChap skriver:

skal i selv også ud og have bobels?

Ville gerne , men skal lige finde pengene først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.