farvel alle sammen.. haaber vi ses snart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Gravid2012

Hej alle sammen.

Nu har jeg igen faaet min mens.. og kan naesten ikke klare mere! Vil saaaa gerne ha en baby... hvor bliver du af??

I har vaeret rigtig hjaelpsomme herinde siden vi bestemte os for at proeve at faa boern. Men nu er der gaaet et aar, og stadig ingenting og jeg tror at jeg har brug for at faa lidt pause fra alt baby snak, baby ting, og aegloesningstest, for jeg tror det er derfor der ikke sker noget. Nu skal jeg bare ha baby ud af tankerne, og saa vil jeg haabe at det hjaelper.

Men jeg er straks tilbage, naar jeg har gode nyheder !! .. og haaber det er meget snart.

Kram til alle sammen, og tak for alt. og held og lykke i jeres liv..oensker jer alt det bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

4kløver

Held og lykke.. håber at se dig igen med baby i maven..

Anmeld

25. januar 2012

Gravid2012

4kløver skriver:

Held og lykke.. håber at se dig igen med baby i maven..

mange tak

Anmeld

26. januar 2012

FrkRaarup

Al held og lykke herfra..

Det er så frustrerende når der ikke sker noget.. Smed pillerne for snart et år siden- og hvor er ventiden da lang..

Håber du snart er tilbage med godt nyt

Anmeld

26. januar 2012

twinboys

stephanie1988 skriver:

Hej alle sammen.

Nu har jeg igen faaet min mens.. og kan naesten ikke klare mere! Vil saaaa gerne ha en baby... hvor bliver du af??

I har vaeret rigtig hjaelpsomme herinde siden vi bestemte os for at proeve at faa boern. Men nu er der gaaet et aar, og stadig ingenting og jeg tror at jeg har brug for at faa lidt pause fra alt baby snak, baby ting, og aegloesningstest, for jeg tror det er derfor der ikke sker noget. Nu skal jeg bare ha baby ud af tankerne, og saa vil jeg haabe at det hjaelper.

Men jeg er straks tilbage, naar jeg har gode nyheder !! .. og haaber det er meget snart.

Kram til alle sammen, og tak for alt. og held og lykke i jeres liv..oensker jer alt det bedste.

På gensyn og glæder mig til gode nyheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.