ÆL test ?? Årh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Aqnete

Hej piger 

Jeg er meget i tvivl om hvornår jeg skal tage ÆL test :/

De sidste måneder har jeg ikke kunne finde den, så nu vil jeg teste 3 gange om dagen .

Men må man gerne teste i morgen urin ?

Godaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

come2

Aqnete skriver:

Hej piger 

De sidste måneder har jeg ikke kunne finde den, så nu vil jeg teste 3 gange om dagen .

Godaften

jeg testede på dag 9 - 10- 11 - 12 og på 13 dagen var den positiv

Anmeld

25. januar 2012

come2

come2 skriver:

jeg testede på dag 9 - 10- 11 - 12 og på 13 dagen var den positiv

Hov det var noget vrøvl jeg fik skrevet. den var positiv 9 dage efter jeg afsluttede mens.

rodede lige rundt i datoerne

Anmeld

25. januar 2012

Aqnete

come2 skriver:

Hov det var noget vrøvl jeg fik skrevet. den var positiv 9 dage efter jeg afsluttede mens.

rodede lige rundt i datoerne

Det var da sent . Normalt er det 7 dage efter afsluttet mens ?? 

Tak for dit svar

Testede du i morgen urin ?

Anmeld

25. januar 2012

come2

Aqnete skriver:

Det var da sent . Normalt er det 7 dage efter afsluttet mens ?? 

Tak for dit svar

Testede du i morgen urin ?

Det er hvis meget forskelligt fra person til person

jeps det var morgen urin, men tror ikke det behøver være det

Anmeld

25. januar 2012

Miss Church

Aqnete skriver:

Hej piger 

Godaften

Prøv evt. period tracker app. til mobilen Det er bare super smart. Den regner ud hvornår du skal have mens næste gang og hvornår du har ægløsning (Kræver at du ved hvor lang din cyklus er, medmindre du vil vente til den selv regner det ud, efter 3 månder. Men det ved du sikkert )

Anmeld

25. januar 2012

Kløver

Du kan sagtens bruge morgen urin, jeg kan dog bedre anbefale at spare testene og nøjes med en gang om dagen og bruge de digitale, det havde jeg selv meget meget større glæde af, og ingen tvivl overhovedet, og tester man hver dag er man sikker på at ramme, hvis man har ÆL, den viser endda positiv i 2-3 dage så tester man feks hver morgen, så rammer man helt sikkert. de siger at det ikke er vigtogt hvornår på dagen man tester, så længe man tester på samme tidspunkt hver dag, om det så er morgen eller aften er lige meget

Held og lykke og håber på snarlig gevinst

Anmeld

26. januar 2012

Rockertand

Miss Church skriver:

Prøv evt. period tracker app. til mobilen Det er bare super smart. Den regner ud hvornår du skal have mens næste gang og hvornår du har ægløsning (Kræver at du ved hvor lang din cyklus er, medmindre du vil vente til den selv regner det ud, efter 3 månder. Men det ved du sikkert )

I en fuldstændig normal 28-dages cyklus, kan ægløsningen i den ene måned ligge på 12. dagen og i den næste måned ligge på 16. dagen - hvordan tager den højde for det? 

Anmeld

26. januar 2012

Miss Church

Rockertand skriver:

I en fuldstændig normal 28-dages cyklus, kan ægløsningen i den ene måned ligge på 12. dagen og i den næste måned ligge på 16. dagen - hvordan tager den højde for det? 

Det kan den naturligvis heller ikke. Men den viser hvilke dage der er bedst mulighed for at blive gravid. Desuden kan man notere sin temperatur for hver dag, hvis man vil bruge den metode. 

Anmeld

26. januar 2012

Aqnete

mange tak for alle jeres dejlige svar

Så er jeg begyndt på dem idag .

Tog test kl.11 og vil tage igen til aften ..

Er det bedst inden eller efter man har spist ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.