Hvornaar fik i menstruation efter foedsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

leona82

Anetski skriver:

Hej

Jeg ville bare hoere de der har faaet boern hvornaar deres mens kom igen?

Jeg er holdt helt op med at amme en maaned siden og har haft mange smerter men de gaar vaek igen og intet sker.

Vil kanon gerne igang med nummer 2. ))

Anette

hejsa *S* ..
Jeg er gravid med nummer 4 ..
Da jeg ammede min nummer 2 blev jeg gravid med nummer 3 .. Så det da bare at komme igang , hvis du gerne vil have en mere .. Det behøver man ikke få sin mens for at blive .. Jeg nåede aldrig at få min mens imellem de 2 .. Så jeg slap med mens i flere år *G* ..
Kunne også være du skulle tage en test (hvis du ikke har gjort det).. Måske derfor din mens ikke er kommet efter du er stoppet med at amme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg fik mens efter ca 3 mrd. Jeg ammede i 3½ år, så det var jo fint at det ikke ventede så længe i hvertfald
Men jeg havde faktisk håbet på at det ville gå lidt længere, uden... Det er jo meget rart at slippe for, når man ikke skal bruge det til noget, men jeg kan godt se, når du gerne vil lave et barn mere. Du skal huske, at du får den første ægløsning INDEN din første menstruation...

Hvor længe siden er det at du har født???

Anmeld

15. marts 2009

BinaMor

jeg blødte 3 uger efter fødsel.. og jeg ammede/ammer på fuld knald.

nu får jeg den med 40 dages mellemrum selvom jeg stadig ammer meget (hun e 10 måneder)

Anmeld

15. marts 2009

Cris

Da han var 10 måneder, selv om jeg ammede også i den periode.

Anmeld

15. marts 2009

monstar99

1 uge efter jeg stoppede med at plet bløde.
6 uger efter fødeslen.
Og igen 10uger efter.
Ammer men får det aligevel

Anmeld

16. marts 2009

Anetski

leona82 skriver:

hejsa *S* ..
Jeg er gravid med nummer 4 ..
Da jeg ammede min nummer 2 blev jeg gravid med nummer 3 .. Så det da bare at komme igang , hvis du gerne vil have en mere .. Det behøver man ikke få sin mens for at blive .. Jeg nåede aldrig at få min mens imellem de 2 .. Så jeg slap med mens i flere år *G* ..
Kunne også være du skulle tage en test (hvis du ikke har gjort det).. Måske derfor din mens ikke er kommet efter du er stoppet med at amme

hej
ja det taenkte jeg ogsaa paa men saa skulle jeg vaere en 8 uger henne nu og det tvivler jeg paa da jeg ikke har haft nogen symptomer overhovedet plus jeg har tabt mig de sidste kg som jeg tog paa da jeg var gravid med min soen og man taber sig da aldrig naar man er gravid eller hvad???

ihh nu har jeg helt lyst til at tage en test. Det ville bare vaere saa godt hvis jeg var.

jeg ringer sku lige til min mand..Han kan hente en. hahaha

Anmeld

16. marts 2009

Anetski

Zafir skriver:

Jeg fik mens efter ca 3 mrd. Jeg ammede i 3½ år, så det var jo fint at det ikke ventede så længe i hvertfald
Men jeg havde faktisk håbet på at det ville gå lidt længere, uden... Det er jo meget rart at slippe for, når man ikke skal bruge det til noget, men jeg kan godt se, når du gerne vil lave et barn mere. Du skal huske, at du får den første ægløsning INDEN din første menstruation...

Hvor længe siden er det at du har født???

hej

ja jeg havde en 2 dage hvor jeg havde mega smerter og saa gik der en uge foer jeg igen fik smerter saa de foerste 2 dage har nok vaeret aegloesningen men det virkede meget anderledes end hvad jeg kan huske.

Jeg foedte 17Oct sidste aar og holdt op med at amme mere end 4 uger siden plus de sidste 3 uger hvor jeg ammede trappede jeg meget ned fordi min soen ikke fik nok og at han simpelthen ikke gad og sutte da det ikke gik hurtigt nok,

Naa vi maa se.

Anmeld

16. marts 2009

leona82

Anetski skriver:

hej
ja det taenkte jeg ogsaa paa men saa skulle jeg vaere en 8 uger henne nu og det tvivler jeg paa da jeg ikke har haft nogen symptomer overhovedet plus jeg har tabt mig de sidste kg som jeg tog paa da jeg var gravid med min soen og man taber sig da aldrig naar man er gravid eller hvad???

ihh nu har jeg helt lyst til at tage en test. Det ville bare vaere saa godt hvis jeg var.

jeg ringer sku lige til min mand..Han kan hente en. hahaha

.. ja det bare med at få lavet en test ..
Skal lige siges at jeg dog heller ikke havde den mindste ide om at være gravid og var egentligt kun fordi jeg begyndte få en smule kvalme ..
Troede virkelig ikke på det .. For havde dårligt haft sex og kun en enkel gang havde vi ikke brugt præven.. Og der trak han sig ud .. Så det kom nu som et kæmpe chok .. Havde altid hørt at man ikke kunne blive gravid når man ammede .. MEN jo det kunne man så godt *G*
Jeg ammede så min nummer 2 indtil den dag jeg kom hjem fra sygehus med nummer 3 .. Der var nummer 2 ..1 1/2 år gammel ..
Det med vægten er svært at sige .. er jo mange der ikke tager på , men godt kan tabe sig en del i starten af en graviditet , og hvis du nu har ammet indtil for nylig , har det jo også taget en del på fedt depoterne *S*
menda fingre for du er så heldig , og om ikke andet , så bare kom igang
Knus Christina

Anmeld

16. marts 2009

Balderson

Jeg fik min mens præcis 5 uger efter jeg havde født den første... Herhjemme var vi rigtig glade for den kom så hurtig, for vi har altid været enig om at når vi valgte at få børn, så måtte der gerne komme 2 hurtig efter hinanden.. Jeg nåede at have mens 4 gange inden jeg i december blev gravid igen med nr. 2... Så der bliver 14 mdr. mellem vores børn ;0), men så er det også slut....

Du behøver ikke få din mens for at blive gravid, imens du ammer... Så hvis i gerne vil have nr. 2, så er det bare med at komme igang ;0)

Anmeld

16. marts 2009

DK

Jeg blødte ca 1 uge efter fødslen max. Jeg ammede og efter 3,5 mdr. kom mens. Desværre Hormonerne ændrede nemlig smagen på mælken og så ville den bette ikke have mere. Det sker åbenbart af og til sagde lægen. Så vi var på flasken bagefter, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.