Anetski skriver:
hej
ja det taenkte jeg ogsaa paa men saa skulle jeg vaere en 8 uger henne nu og det tvivler jeg paa da jeg ikke har haft nogen symptomer overhovedet plus jeg har tabt mig de sidste kg som jeg tog paa da jeg var gravid med min soen og man taber sig da aldrig naar man er gravid eller hvad???
ihh nu har jeg helt lyst til at tage en test. Det ville bare vaere saa godt hvis jeg var.
jeg ringer sku lige til min mand..Han kan hente en. hahaha
.. ja det bare med at få lavet en test ..
Skal lige siges at jeg dog heller ikke havde den mindste ide om at være gravid og var egentligt kun fordi jeg begyndte få en smule kvalme ..
Troede virkelig ikke på det .. For havde dårligt haft sex og kun en enkel gang havde vi ikke brugt præven.. Og der trak han sig ud .. Så det kom nu som et kæmpe chok .. Havde altid hørt at man ikke kunne blive gravid når man ammede .. MEN jo det kunne man så godt *G*
Jeg ammede så min nummer 2 indtil den dag jeg kom hjem fra sygehus med nummer 3 .. Der var nummer 2 ..1 1/2 år gammel ..
Det med vægten er svært at sige .. er jo mange der ikke tager på , men godt kan tabe sig en del i starten af en graviditet , og hvis du nu har ammet indtil for nylig , har det jo også taget en del på fedt depoterne *S*
men

da fingre for du er så heldig , og om ikke andet , så bare kom igang
Knus Christina
Anmeld