Hvornaar fik i menstruation efter foedsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.059 visninger
22 svar
1 synes godt om
14. marts 2009

Anetski

Hej

Jeg ville bare hoere de der har faaet boern hvornaar deres mens kom igen?

Jeg er holdt helt op med at amme en maaned siden og har haft mange smerter men de gaar vaek igen og intet sker.

Vil kanon gerne igang med nummer 2. ))

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2009

Diana...

ja jeg venter stadig på at jeg stopper med at bløde efter fødslen hi hi.

Anmeld

14. marts 2009

Diana...

Anetski skriver:

Hej

Jeg ville bare hoere de der har faaet boern hvornaar deres mens kom igen?

Jeg er holdt helt op med at amme en maaned siden og har haft mange smerter men de gaar vaek igen og intet sker.

Vil kanon gerne igang med nummer 2. ))

Anette

Hov og velkommen til siden.

Anmeld

14. marts 2009

malou

Jeg blødte i 10 uger efter fødslen og min mens kom i sammenhængen... men jeg har ikke ammet... ikke rigtigt ihvertfald!! Så jeg er allerede i gang med min 2 pk p.pille.... - det er åbenbart meget forskelligt hvornår det starter igen...

knus malou

Anmeld

14. marts 2009

Mutti2

Hejsa, og velkommen til

Jeg fik min efter 11 mdr, men højst sandsynligt fordi jeg ammer. Man siger jo at det helt sikkert skulle komme igen regelmæssigt, når man stopper med at amme!!! Så det er nok lige på trapperne (dermed ikke ment at det ikke kan komme reglemæssigt før)

Held op lykke med projektet

Knus Pernille, som også har abbstinenser efter nr. 2 - 3 - 4 - 5 Men lige skal have fundet sig en mand først

Anmeld

14. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang fik jeg først menstruation et år efter fødslen, hvor jeg begyndte at tage p-piller. Selvom jeg stoppede med at amme efter 7 måneder kom menstruationen ikke.

Anden gang fik jeg menstruation 3 uger efter jeg var holdt op med at amme.

Held og lykke...

Anmeld

15. marts 2009

Anetski

Diana/Claus skriver:

Hov og velkommen til siden.

Tak!

Anmeld

15. marts 2009

LotteN

jeg stoppede med at amme efter 6 måneder og fik min menstrution 9 måneder efter jeg havde født!

Anmeld

15. marts 2009

Frøkenfin

Tro det eller lad vær' med der gik faktisk ikke mere end 3 uger efter min fødsel, før jeg fik menstruation igen. Absolut ikke fedt, da jeg havde regnet med at slippe for den et stykke tid... Derudover var sønnike pludselig blevet svær at amme og græd meget. Da jeg fortalte dette til sundhedsplejesken spurgte hun om jeg var havde fået menstruation, hvilke jeg jo måtte svare ja til. Hvorefter jeg fik at vide at det godt kunne gøre mælken bitter. Øv!

Anmeld

15. marts 2009

tibs

Jeg har ikke ammet, men fik den først ca. 4 mdr efter fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.