Mandens sæd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

Godaften alle i søde

Vi er nu igang med PB , jeg vil forsøge med ÆL test så vi kan komme nærmere dagen

Mit spørgsmål er nu , er det dumt at sexe flere dage op til ÆL dag ? Bliver sæden dårligere jo mere den bliver tømt ??

God aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Godaften alle i søde

Vi er nu igang med PB , jeg vil forsøge med ÆL test så vi kan komme nærmere dagen

Mit spørgsmål er nu , er det dumt at sexe flere dage op til ÆL dag ? Bliver sæden dårligere jo mere den bliver tømt ??

God aften derude 

Jeg taler ikke af erfaring, men jeg har hørt og læst, at mandens sæd bliver "kraftigere" hvis den kun bliver tømt hver anden dag.

Anmeld

25. januar 2012

ModerNatur

Nej.. ikke i den forstand at det skulle forringe dine chancer for at blive gravid.. - Det var ihvertfald hvad de sagde på fertilitetsklinikken..  

Så dyrk for guds skyld sex og prøv bare at nyde det og tage PB stille og roligt! Stress og jag gavner ikke PB...

Held og lykke

Anmeld

25. januar 2012

Annemor...

Mandens sæd er bedst hvis I kun har sex hver anden dag

Anmeld

25. januar 2012

Frk.S

Der er vist lidt delte meninger om det.

JEG tror personligt chancen er størst hvis i bare tager det stille og roligt uden at tænke for meget over det (VED godt det er svært). Og ikke bare dyrker sex fordi der er ÆL, men fordi i har lyst! Om det så er hver eller hver anden dag.

Anmeld

26. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nyeste forskning har bevist, at sædkvaliteten bliver bedre, nu hyppigere manden har udløsning,så i kan rolig gå til den..

Anmeld

26. januar 2012

morbibi

Når manden kun har udløsning et par gange om ugen, er hans sædkvalitet høj i forhold til, når han har udløsning hver dag, så falder hans sædkvalitet og det ved jeg af erfaring og også derfor de på en fertilitetsklinik (de fleste steder) anbefaler IKKE at have sex op til sædoplægning/befrugtning af æg. Husker ikke lige hvad det hedder

Anmeld

26. januar 2012

twinboys

mea skriver:

Nyeste forskning har bevist, at sædkvaliteten bliver bedre, nu hyppigere manden har udløsning,så i kan rolig gå til den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.