Så er jeg hjemvendt med en lille lækker knægt fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Malene76

TbCp skriver:

Stort tillykke!

Hej Tina.

Tusind tak.  

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Malene76

Höör skriver:

Kæmpe stort tillykke med ham fra Carl-Emil og mor

Tusind tak for det.  Vi nyder livet og ham, men det kender du jo. Dog kunne de godt lige have programmeret ham til at snuppe lidt længre lure om natten.

KH Malene

Anmeld

26. januar 2012

Malene76

Nitz - <3 David skriver:

Også et kæmpe tillykke her fra..
Glæder mig til at se/høre mere til ham.. Håber i alle har det godt.

Hejsa..

Tusind tak... Vi trives og nyder ham. Han er rimelig nem, bare maden er klar NU når han er sulten.  Men det ville læde han at der om natten gik mere end tre timer inden sulten meldte sig igen. Men det kender du jo selv til alt det natteroderi der følger med.

KH Malene

Anmeld

26. januar 2012

Malene76

KittyMaMa skriver:

Stort tillykke!!! 

/K

Tusind tak for det.  Vi nyder livet og ham.

KH Malene

Anmeld

26. januar 2012

Nitz - <3 David

Malene76 skriver:

Hejsa..

Tusind tak... Vi trives og nyder ham. Han er rimelig nem, bare maden er klar NU når han er sulten.  Men det ville læde han at der om natten gik mere end tre timer inden sulten meldte sig igen. Men det kender du jo selv til alt det natteroderi der følger med.

KH Malene

ja det må man sige.. der ksan gå lige fra en time til 4 timer om natten.. puha det hårdt når han er sulten hver time over en periode på 4 timer.. GAB, så er øjnene godt nok tunge
Men man må bare ta en middags lur engang i mellem ;P
Kender godt det med at maden KUN ka komme for langsomt.. David siger ARGH hvis det ik går hurtigt nok..

Anmeld

31. januar 2012

Møn-Mor

Stort tillykke med den lille dreng!

Min lille trold har haft/har nætter, hvor han er vågen hver 1½ time og vil ha' happy hour i mælkebaren, så bliver man en anelse træt , men i nat var en god nat, for der fik jeg lov at sove fra 01.00 til ca. 05.00 .

/Winnie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.