Så er jeg hjemvendt med en lille lækker knægt fra sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Malene76

Hej de damer.

Så er vi kommet hjem fra Viborg Sygehus. Felix kom til verden i søndags kl. 16.17. Han er så fantastisk og vi er vildt glade, men også kamptrætte.  Han er det bedste der er hændt os.

Flere detaljer kommer senere. Håber alle er vel. Glæder mig til at få mig grundig opdateret i morgen, kan se jeg ikke er den eneste der har født.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

CmarianN

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Så er vi kommet hjem fra Viborg Sygehus. Felix kom til verden i søndags kl. 16.17. Han er så fantastisk og vi er vildt glade, men også kamptrætte.  Han er det bedste der er hændt os.

Flere detaljer kommer senere. Håber alle er vel. Glæder mig til at få mig grundig opdateret i morgen, kan se jeg ikke er den eneste der har født.

KH Malene

Iiiih hjertelig tillykke Malene! :-)

Tænkte nok der var noget nu du ik havde været på nogle dage :-)

Håber I har det godt. 

Glæder mig til FB og billeder en gang :-)

Pøj pøj med bettemanden

Anmeld

26. januar 2012

AnneH

Malene76 skriver:

Hej de damer.

KH Malene

Tillykke!!!

Glæder mig til at se billeder af den bette fyr.

Håber det hele gik godt, og I alle har det godt.

Anmeld

26. januar 2012

TbCp

Stort tillykke!

Anmeld

26. januar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Hej de damer.

KH Malene

Kæmpe stort tillykke med ham fra Carl-Emil og mor

Anmeld

26. januar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Hej de damer.

KH Malene

Kæmpe stort tillykke med ham fra Carl-Emil og mor

Anmeld

26. januar 2012

Nitz - <3 David

Også et kæmpe tillykke her fra..
Glæder mig til at se/høre mere til ham.. Håber i alle har det godt.

Anmeld

26. januar 2012

KittyMaMa

Malene76 skriver:

Hej de damer.

KH Malene

Stort tillykke!!! 

/K

Anmeld

26. januar 2012

Malene76

CmarianN skriver:

Iiiih hjertelig tillykke Malene! :-)

Tænkte nok der var noget nu du ik havde været på nogle dage :-)

Håber I har det godt. 

Glæder mig til FB og billeder en gang :-)

Pøj pøj med bettemanden

Hejsa..

Tak vi har det godt alle tre men er temmelig trætte. Felix er helt perfekt og rimelig nem, bare han får mad NU når han er sulten.  Han spiser hver tredje time hele døgnet, så vi er oppe en del gange gennem natten. Håber snart du får lov til at få jeres baby i armene.

KH Malene

Anmeld

26. januar 2012

Malene76

AnneH skriver:

Tillykke!!!

Glæder mig til at se billeder af den bette fyr.

Håber det hele gik godt, og I alle har det godt.

Hej Anne

Tusind tak. Vi har det godt alle tre, udover monstertræthed, men det kender du jo alt til selv. Felix spiser hver tredje time gennem hele døgnet, han er næsten til at sætte uret efter. Bare maden er klar NU når han er sulten er han egentlig ret nem.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.