Vi skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

DK

Weee STORT tillykke! Hvor fedt! Jeg kan godt forstå at det er lækkert med en datter oven på skønne gutter! Jeg kan fortælle at der er stor forskel på en datter og søn, men at der er über skønt på hver sin måde!

ps. Hvor bliver de mavefotos af!?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

CA

Skønt! Stort tillykke!! 

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Yaih yaih yaih! TILLYKKE! Altså - det havde jeg nok også skrevet hvis det havde været en dreng. Det er jo dejligt med raske børn under alle omstændigheder. Men!!! Det blir da skønt med en lillesøster som de store brødre skal passe på i skolegården

Ha - det bliver så hårdt at være lillesøster... og stakkels de store, der skal jage alle deres venner væk, når teenageårene dukker op... jeg havde i hvert fald flere scor min storebror-veninder, så mon ikke det går begge veje

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

DK skriver:

Weee STORT tillykke! Hvor fedt! Jeg kan godt forstå at det er lækkert med en datter oven på skønne gutter! Jeg kan fortælle at der er stor forskel på en datter og søn, men at der er über skønt på hver sin måde!

ps. Hvor bliver de mavefotos af!?!?!

Takker - glæder mig til at "prøve" at have en datter - selvom der sikkert ikke er forskel de første år...

Arghhh mavefotos... måske der ligger et par på vores kamera... ellers skal der nok snart tages nogle

Anmeld

28. januar 2012

Anonym trådstarter

Carina87 skriver:

Skønt! Stort tillykke!! 

Takker

Anmeld

28. januar 2012

Sofia

TILLYKKE!! Men er jeg den eneste der ikke har en ide om hvem du er`?

Anmeld

28. januar 2012

Diana...

Sofia skriver:

TILLYKKE!! Men er jeg den eneste der ikke har en ide om hvem du er`?

Nej nej jeg aner det heller ikke 

Kæmpe tillykke her fra også hvor er det skønt! 

Anmeld

29. januar 2012

Sofia

Pia.. du ved alt.. send lige en pb med navn

Anmeld

29. januar 2012

Anonym trådstarter

Pssst... Skidt med ano... Jeg er jontri. 

Anmeld

30. januar 2012

Sofia

Anonym skriver:

Pssst... Skidt med ano... Jeg er jontri. 

Ih det er også rigtigt ja, jeg vidste jo godt du var gravid.. IHH tillykke med den lille pige, jeg kan godt forstå det bliver super dejligt med en pige også. Og to storebrødre til at passe på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.