Vi skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Anonym trådstarter

..... Tadaaaa - en lille datter! Der var ikke meget tvivl til skanningen.

De fleste af Jer ved godt hvem jeg er, men da der gemmer sig familie (den snavende af slagsen) er jeg lige sno:-). 

Jeg var ellers sikker på, at der var en tap på, men nej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Ha ha iPhone ordbog. Der gemmer sig familie herinde, der tjekker min profil:-). Derfor ano

Anmeld

25. januar 2012

Kit

Tillykke - dejlig nyhed

Anmeld

25. januar 2012

AnneBJ

Er du den jeg tror du er??

I så fald kæmpe tillykke!! Hvor er det skønt - det er da vildt dejligt for Jer! (det havde en dreng jo også være, men du ved hvad jeg mener! )

Anmeld

25. januar 2012

piadas

Aj, hvor fedt! Det er så dejligt for jer!

Ikke at en dreng ikke havde været velkommen, men det er rart for dig ikke at skulle være ene høne i kurven!

Tillykke!

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak skal i have!!! Fatter det slet ikke endnu:-). 

Ønskede jo en lille pige, men der er jo også noget sejt over 3 brødre:-). Har joket med en 4'er, så hun måske ikke bliver alene pige, meeen tror nu vi holder her! 

Og jep Anne - tror godt du ved hvem jeg er:-). 

Anmeld

25. januar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Tak skal i have!!! Fatter det slet ikke endnu:-). 

Ønskede jo en lille pige, men der er jo også noget sejt over 3 brødre:-). Har joket med en 4'er, så hun måske ikke bliver alene pige, meeen tror nu vi holder her! 

Og jep Anne - tror godt du ved hvem jeg er:-). 

Anmeld

25. januar 2012

Lilje82

Tillykke

Ahhh øøøøv er ikke helt sikker på du er den jeg tror det er  Måske et lille hint i min indbakke??

Anmeld

25. januar 2012

Mettemus

Yaih yaih yaih! TILLYKKE! Altså - det havde jeg nok også skrevet hvis det havde været en dreng. Det er jo dejligt med raske børn under alle omstændigheder. Men!!! Det blir da skønt med en lillesøster som de store brødre skal passe på i skolegården

Anmeld

26. januar 2012

Maria-s

Stort tillykke Uhhh det går stærkt hva?? Inden længe skal vi jo læse NY fødselsberetning!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.