Heller ikke denne gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Flowers

MaybeBaby skriver:

Man kan ikke sige noget, der vil gøre dette godt igen på nogen måde - og skal slet ikke kunne sige, hvordan det præcist er, men for fanden hvor skal du lige have en krammer! (Eller 20)
Og så vil jeg sige, at det er et ondt sted din kæreste arbejder, hvis han ikke kan få fri!

Han har fået fri og er hos mig hele dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Dinsen

Sødeste du.... Hvor gør det mig ondt at høre... Har ingen ord... 

Men vil sende dig et stort  og hvor er det dejlig du har kærsten ved din side dagen i morgen, det skal du ik igennem alene... 

Tanker her fra

Anmeld

25. januar 2012

Myturn

Vil lige sige jeg føler med dig og ved hvordan det er, har selv prøvet at miste 3 gange i træk på kort tid. Jeg var ved at miste modet, men 5 måneder efter blev jeg gravid igen, og denne gang ser det ud til at lykkedes Er sikker på næste gang er lykkens gang for jer også

Stortherfra

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

Flowers skriver:

Han har fået fri og er hos mig hele dagen

Anmeld

25. januar 2012

JH12

er rigtig ked af det på dine vejne .. og ville bestemt ikke gå uden at give en ordentlig krammer

Anmeld

26. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Det må gøre ubeskriveligt ondt, det du gennemgår.

Jeg håber, at udredningen bliver positiv og at du slut 2012/start 2013 endelig kan få lov til at stå med jeres baby i armene.

Anmeld

26. januar 2012

Flowers

Tusind tak for de søde beskeder allesammen

Anmeld

27. januar 2012

projekt-ønskebarn

Ved udredning tjekker de blandt andet for om man danner nok progesteron som er det stof der gør at man kan holde på bebs. Hvis det viser sig at du ikke danner nok af det, så får du nogle indsprøjtninger efter befrugtningen har fundet sted og så burde det gøre det. Det er ihvertfald det jeg selv fik at vide, at de ville undersøge mig for. Desværre sagde de også at langt de fleste tilfælde finder de ikke at der er noget galt med kvinden (hvilke jo er godt på en måde, men frustrerende på en måde fordi så gør de ingenting andet end at man skal klø´ på. 

For os hjalp det som sagt at klø´ på og holde modet oppe og her halvandet år efter vi startede projekt baby og efter 3 SA så er vi gravide på 15. uge og bebs har det godt. Jeg tror på at det nok skal lykkedes. Du kan jo godt blive gravid og det er et KÆMPE plus lægeligt set!!!! 

Anmeld

27. januar 2012

Flowers

projekt-ønskebarn skriver:

Ved udredning tjekker de blandt andet for om man danner nok progesteron som er det stof der gør at man kan holde på bebs. Hvis det viser sig at du ikke danner nok af det, så får du nogle indsprøjtninger efter befrugtningen har fundet sted og så burde det gøre det. Det er ihvertfald det jeg selv fik at vide, at de ville undersøge mig for. Desværre sagde de også at langt de fleste tilfælde finder de ikke at der er noget galt med kvinden (hvilke jo er godt på en måde, men frustrerende på en måde fordi så gør de ingenting andet end at man skal klø´ på. 

For os hjalp det som sagt at klø´ på og holde modet oppe og her halvandet år efter vi startede projekt baby og efter 3 SA så er vi gravide på 15. uge og bebs har det godt. Jeg tror på at det nok skal lykkedes. Du kan jo godt blive gravid og det er et KÆMPE plus lægeligt set!!!! 

Ja når jeg selv tænker positivt, tænker jeg osse at jeg i det mindste bliver gravid, let endda, og at der ikke er ødelagt noget i livnmoderen mm efter aborterne. Men er bare så bange for at min krop vil blive ved med at abortere og ikke tage imod barnet

Anmeld

27. januar 2012

Tona

Flowers skriver:

Har lige været til endnu en TS. Så hjerteblink i uge 6+2, men denne gang i uge 10+2, dødt foster. Er så ulykkelig, og skal have udskrabning i morgen =( Er så bange for kæresten ikke kan få fri fra arbejde og tage med... Orker snart ikke at prøve mere, 3. abort på 6mdr...

Det gør mig virkelig ondt  

Håber at lykken snart smiler til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.