Heller ikke denne gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Flowers

Har lige været til endnu en TS. Så hjerteblink i uge 6+2, men denne gang i uge 10+2, dødt foster. Er så ulykkelig, og skal have udskrabning i morgen =( Er så bange for kæresten ikke kan få fri fra arbejde og tage med... Orker snart ikke at prøve mere, 3. abort på 6mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

sandramor

Det gør mig rigtig ondt at høre

har selv prøvet det to gange inden jeg blev gravid denne gang og det gør lige ondt hver gang.... Man skal selvfølgelig gøre som man selv lyste og føler for.... Men nogengange kan det være godt for både en selv og ens krop at holde de pause så kroppen kan få ro og man selv kan få det lidt på afstand inden man begiver sig ud i projekt baby igen....

Men håber og er sikker på det nok skal lykkes for jer

Anmeld

25. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Flowers skriver:

Har lige været til endnu en TS. Så hjerteblink i uge 6+2, men denne gang i uge 10+2, dødt foster. Er så ulykkelig, og skal have udskrabning i morgen =( Er så bange for kæresten ikke kan få fri fra arbejde og tage med... Orker snart ikke at prøve mere, 3. abort på 6mdr...

Det er jeg ked af at høre.

Ville ikke gå uden at give dig et knus med på vejen.

Håber, at I snart kan få lov til at beholde et barn - tre aborter inden for kort tid lyder rigtig, rigtig hårdt.

Anmeld

25. januar 2012

Ciss

Flowers skriver:

Så grusomt!!!

Sender en stor !

Ved du noget om grunden, til at det er gået galt så mange gange?

Anmeld

25. januar 2012

Flowers

Ciss skriver:

Så grusomt!!!

Sender en stor !

Ved du noget om grunden, til at det er gået galt så mange gange?

Næh... Vi skal have udredning her på et tidspunkt, men aner ikke hvordan det foregår???

Anmeld

25. januar 2012

Pipsle2012

Øv 

Kæmpe krammer til dig 

Anmeld

25. januar 2012

kimfrit

åhhh føler med dig, har selv aborteret 7 gange inde jeg blev gravid, men nu hvor i har mistet 3 gange, kan i jo få hjælp.

jeg krydser for det snart er en babs i maven som bliver

Anmeld

25. januar 2012

Kay

det er jeg ked af at høre

Anmeld

25. januar 2012

Flowers

Men hva så efter en udredning??? Hvis de fx finder ud af hvad der er galt, fx noget med kromozomer... kan de så gøre noget for at hjælpe, eller har man bare fået en begrundelse...

Anmeld

25. januar 2012

MaybeBaby

Flowers skriver:

Man kan ikke sige noget, der vil gøre dette godt igen på nogen måde - og skal slet ikke kunne sige, hvordan det præcist er, men for fanden hvor skal du lige have en krammer! (Eller 20)
Og så vil jeg sige, at det er et ondt sted din kæreste arbejder, hvis han ikke kan få fri!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.