Kan man blive mere sulten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Gaia

Sørens skriver:

...nej det går vel nok Er bare så skide bange for at tage for meget på!

Du skal nok regne med 12 kg plus. De fleste tager mere på end det. Du kan ikke rigtig gøre så meget. Huske at mindst 10 kg er alt andet end fedt. Men kender godt frygten for at tage for meget på...puha jeg håber jeg kan holde mig under 15 kg denne gang.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Sørens

Gaia skriver:

Du skal nok regne med 12 kg plus. De fleste tager mere på end det. Du kan ikke rigtig gøre så meget. Huske at mindst 10 kg er alt andet end fedt. Men kender godt frygten for at tage for meget på...puha jeg håber jeg kan holde mig under 15 kg denne gang.  

puha 12 kg! Det er da også en slat når man er startet på 72kg! Hvor meget har du taget på indtil videre, hvis jeg må spørge?

Anmeld

25. januar 2012

Gaia

Sørens skriver:

puha 12 kg! Det er da også en slat når man er startet på 72kg! Hvor meget har du taget på indtil videre, hvis jeg må spørge?

Jeg har denne gang taget 6 kg på. er i uge 29 så skal vist være mere end tilfreds  

Anmeld

25. januar 2012

Ditte-3

syntes du skal tinge dig om hvad du putter i munden for jeg var så dum første gang jeg var grevid at jeg åd folk mente jeg skulle spise for to nu og det fjore jeg så tog 40 kg på og nu 8 år efter mangler jeg stadi at tabe 15 af dem og det er en hår kamp men vis du holder dig til grønt går det nok ik så galt som ved mig sss

Anmeld

25. januar 2012

Ansemusen

Jeg var ikke sulten hele tiden, men jeg kunne tilgengæld indeholde ENORME mængder mad! Og jeg havde desværre stor trang til MC-Donalds og alt mulig andet junk!

Anmeld

25. januar 2012

Ansemusen

Sørens skriver:

12 kilo er ingenting! Jeg tog 22 kilo på, rigtig meget af det var væske, og alle kiloene raslede af plus flere til, efter jeg havde født og ammede! Men det er selvfølgelig ikke alle som bare kaster kiloene af sig (noget jeg heller ikke plejer at gøre, og fakisk heller ikke selv gjorde noget for), men 12 kilo skal du ikke være bange for

Anmeld

26. januar 2012

Sørens

Tak for svarene 

Så dejligt at kunne dele ting herinde!

Jeg må vist bare passe lidt på hvad jeg spiser og så håbe på det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.