Kan man blive mere sulten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Sørens

JEG ER SULTEN HELE TIDEN! Kan spise hvert kvarter! Og så overdriver jeg ikke engang! Altså spiser selvfølgelig ikke et helt måltid hver gang men et stykke frugt, brød, kiks whatever! Og hvis jeg prøver at lade være (f.eks om natten) så får jeg MEGA kvalme og bliver svimmel i løbet af en halv time! PUHA!!!

Håber ikke det bliver ved alt for længe!(er 7+5) FOr så bliver jeg da en lille tromle! 

Er der andre der har det sådan og hvordan tackler I det? Jeg har ikke rigtigt fundet en "rytme" endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Gaia

Under min første graviditet, kunne jeg simpelthen bare spise hele vild hele tiden. Tog så også 25 kg på. Tænker du skal spise når din krop beder om det. Måske spise noget med lidt mere gods i end frugt, brød og kiks. Prøv med havregrød, bananer, fuldkornsbrød og i den dur. 

Anmeld

25. januar 2012

Sørens

Gaia skriver:

Under min første graviditet, kunne jeg simpelthen bare spise hele vild hele tiden. Tog så også 25 kg på. Tænker du skal spise når din krop beder om det. Måske spise noget med lidt mere gods i end frugt, brød og kiks. Prøv med havregrød, bananer, fuldkornsbrød og i den dur. 

Ok, ja det lyder rimeligt kan bare ikke få havregrød eller havregryn ned uden sukker (kan ikke fordrage rosiner) så måske det bliver svært. Men fuldkornsbrød og bananer er en god ide!

Tak

Anmeld

25. januar 2012

Gaia

Sørens skriver:

Ok, ja det lyder rimeligt kan bare ikke få havregrød eller havregryn ned uden sukker (kan ikke fordrage rosiner) så måske det bliver svært. Men fuldkornsbrød og bananer er en god ide!

Tak

Så brug lidt sukker  Det sker der ikke noget ved. 

Anmeld

25. januar 2012

Sørens

Gaia skriver:

Så brug lidt sukker  Det sker der ikke noget ved. 

...nej det går vel nok Er bare så skide bange for at tage for meget på!

Anmeld

25. januar 2012

Moms

Hej

hos mig varede det kun de første 3-4 måneder, så forsvandt kvalmen og appetitten blev mere normal.

Moms

Anmeld

25. januar 2012

Sørens

Moms skriver:

Hej

hos mig varede det kun de første 3-4 måneder, så forsvandt kvalmen og appetitten blev mere normal.

Moms

Ok lækkert! Er jo allerede næsten ovre de første 2, såååå

Anmeld

25. januar 2012

Ciss

Husker det der. Havde det sådan i begyndelsen 2. gang. Sulten konstant! Blev nærmest lidt flov. Især på arbejdet....

Men appetitten blev lidt mere håndterlig efterhånden. Jeg går ud fra, at kroppen gør det, fordi den har brug for noget.

Men skriver under på, at man virkelig er nødt til at tænke på, hvad man putter i munden, når man har det sådan, for det er pludselig meget nemt at spise en pakke kiks eller to i løbet af et par timer....

Jeg endte med at have taget 11 kilo på, så appetitten er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at du tager ekstremt meget på.

Anmeld

25. januar 2012

Team Putte

Jeg fandt hurtigt ud af at min krop næsten var ligeglad hvad jeg spiste, bare munden var i bevægelse

Bolcher var godt når jeg skulle noget og ellers har jeg spist et hav af friske agurker. De fylder godt i maven som f.eks. vandmelon uden at man skal være bange for at blive tyk

Jeg er 19+1 og min appetit og kontrol over kvalmen startede først efter uge 16. og alligevel har jeg indtil videre kun taget 3,5 kg

Anmeld

25. januar 2012

LR85

Ja du kan SAGTENS være mere sulten. Spis du bare godt med frugt og grøntsager. Du har jo et lille spir der er ved a udvikle alle sine små organer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.