Dinna88 skriver:
Nej nej!
hoooold da op! Tænk at du er flyttet så langt væk
Men godt, at du er tilfreds! Det er også bare rigtig hyggeligt på derovre, men personligt ser jeg det mere som et ferie sted 
Jeg vil ikke anbefale dig et spejlrefleks, medmindre du ved noget om kameraer/har tænkt dig at sætte dig ind i alt?
Jeg kender så mange der har invisteret i spejlrefleks, og så kører på autofukntionen. Så kan man lige så godt have et lommekamera, det er de samme billeder der kommer ud af det.
Så det også som et feriested indtil jeg sneede inde herovre sidste jul

Den hjælp og opmærksomhed, folk herovre gav hinanden, tiltalte mig virkelog.. Det er en alle-hjælper-alle mentalitet, som jeg virkelig ikke hat set andre steder.
Og så er det vidunderligt smukt herovre jo, både om sommeren og vinteren

Der er max en halv times kørsel til vandet, uanset hvor på øen du bor, og du skal bare gå uden for døren for at være i den skønne natur

så da kæresten foreslog det, kunne jeg ikke sige nej - hele hans familie bor også herovre

Har du så altid boet i Randers ?
Både kæresten og jeg kunne godt tænke os et spejlrefleks, begge på grund af de funktioner, det har. Mathias ønsker at kunne lege med lukketiden bla. Og tage billeder hvor man kan se bevægelsen, og jeg er helt vild med makrolinsen, og alle de detaljer man kan få med - perfekt til at tegne ud fra

Jeg har lidt erfaring fra min tid på efterskole, hvor vi satte et 'studio' op og ellers gik amok med at lege med skolens dyre kameraer. Og så har vi begge haft lånt min fars spejlrefleks når vi har set ham
Og det er netop derfor ønsket er et spejlrefleks - vi ønsker at lege

Jeg har mit gode, gamle kamera ( fra 2006 ) som tager fine billeder til hverdagsbrug, så det er det kamera vi buger, hvis vi ønsker at bruge autofunktionen

hehe..
Så ja, vi har tænkt os at sætte os ordentligt ind i det