Det Danske frostvejr i billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.061 visninger
38 svar
0 synes godt om
25. januar 2012

Dinna88

Og hvor var det en kold omgang!!!! Jeg tog chancen og gik ud for at fotografere, selvom mit lille skod kamera ikke må bruges i minusgrader (Oh hvor vil jeg gerne have nyt kamerahus..)

Nå! Det blev en hurtig tur, og billederne blev egentlig ikke lige så gode som jeg håbede på. Pyt! Det er virkelig bare så flot udenfor, men skal jeg være ærlig, så ville jeg helst have holdt mig under dynen disse dage. Føj hvor jeg hader kulde. Og så skal jeg endda cykle i skole snart 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Og hvor var det en kold omgang!!!! Jeg tog chancen og gik ud for at fotografere, selvom mit lille skod kamera ikke må bruges i minusgrader (Oh hvor vil jeg gerne have nyt kamerahus..)

Nå! Det blev en hurtig tur, og billederne blev egentlig ikke lige så gode som jeg håbede på. Pyt! Det er virkelig bare så flot udenfor, men skal jeg være ærlig, så ville jeg helst have holdt mig under dynen disse dage. Føj hvor jeg hader kulde. Og så skal jeg endda cykle i skole snart 

Gider ik engang sige noget , for du ved selv for flotte de er  

Anmeld

25. januar 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Gider ik engang sige noget , for du ved selv for flotte de er  

Haha! I'm sorry, hvor er du sød!

Anmeld

25. januar 2012

Sildefisk

elsker dine billeder 

Anmeld

25. januar 2012

Dinna88

myr81 skriver:

elsker dine billeder 

Åh, tak!  (Er det ikke sådan et frostbillede du har som profilbillede, eller er jeg helt galt på den?)

Anmeld

25. januar 2012

Sildefisk

Dinna88 skriver:

Åh, tak!  (Er det ikke sådan et frostbillede du har som profilbillede, eller er jeg helt galt på den?)

jo, dog ikke et jeg selv har taget 

Anmeld

25. januar 2012

Dinna88

myr81 skriver:

jo, dog ikke et jeg selv har taget 

Pyt, det er stadig vildt fedt Synes bare frost er så flot.

Anmeld

25. januar 2012

Drømme

Hvor er de bare flotte

Er helt vild med det af rosen kunne godt stirre på det resten af dagen

Elsker at tage / og se billeder af årstiderne.. Desværre er mit eget kamera ret skod, men hugger min fars når han engang imellem kommer på besøg

Btw af de billeder du har taget, og som jeg har set, der er du sgu bare en kanon fotograf har luret lidt med fra sidelinien

Anmeld

25. januar 2012

Sildefisk

Dinna88 skriver:

Pyt, det er stadig vildt fedt Synes bare frost er så flot.

Anmeld

25. januar 2012

Dinna88

Drømme skriver:

Hvor er de bare flotte

Er helt vild med det af rosen kunne godt stirre på det resten af dagen

Elsker at tage / og se billeder af årstiderne.. Desværre er mit eget kamera ret skod, men hugger min fars når han engang imellem kommer på besøg

Btw af de billeder du har taget, og som jeg har set, der er du sgu bare en kanon fotograf har luret lidt med fra sidelinien

Hvor er du sød, tusinde tak!! Det betyder så meget for mig, at få vist mine billeder. Så lur med på sidelinjen alt det du vil 

Det med rosen er det allerførste jeg tog, det var rent tilfælde, at jeg fandt den. Synes det er ret specielt - hvad laver en rose lige på denne årstid? Jeg er ingen blomsterperson, men det er da lidt off, at der er roser nu?

Du må da ud at have dig et ordentligt kamera, hvis du kan lide at fotografere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.