23+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

CaWi

Sikke dog en flot mave du har

Er vildt misundelig, mine huller fra den gamle piercing ligner simpelthen noget der er løgn, synes bestemt ikke det gør noget godt for min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

grøn · ært

CAWI skriver:

Sikke dog en flot mave du har

Er vildt misundelig, mine huller fra den gamle piercing ligner simpelthen noget der er løgn, synes bestemt ikke det gør noget godt for min mave

Mange tak!! 

Og min navlepiercing's huller kan jeg takke min mor for. Det er nemlig hende der har lavet min navlepiercing (blandt andet) :-) Ikke fordi hun er piercer, men bare fordi hun kan :-P :-D hehe. Men ja, de holder sig godt nok fine de huller. Har godt set billeder af andres piercing's huller (eller hvad man skal kalde det?!), som ser ret slemme ud

Anmeld

28. januar 2012

grøn · ært

GønskE skriver:

Også der, men også når du er 40 uger henne, hvor pænt den stadig sidder på dig

nååå, ja. Selvfølgelig! - ja, det gør jeg også :-D Forhåbentlig bliver den ved at sidde lige der "midt" på maven :-)

Anmeld

29. januar 2012

CaWi

grøn · ært skriver:

Mange tak!! 

Og min navlepiercing's huller kan jeg takke min mor for. Det er nemlig hende der har lavet min navlepiercing (blandt andet) :-) Ikke fordi hun er piercer, men bare fordi hun kan :-P :-D hehe. Men ja, de holder sig godt nok fine de huller. Har godt set billeder af andres piercing's huller (eller hvad man skal kalde det?!), som ser ret slemme ud

Det kunne da helt sikkert være værre  Men synes da min mave ville være kønnere uden de huller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.