Lidt forsinkede billeder (er i dag 24+0), men såå meget er der jo nok heller ikke nået at ske på blot to dage.. Selvom jeg synes min mave pludselig er blevet godt stor :-) Det er såå dejligt at være gravid - jeg nyder det 100%, trods iskiasnerven og hoften til tider godt kan gøre noget så ondt! Det er fløjtene ligegyldigt - jeg mærker vores lille sprælleskid så tit i løbet af dagen 
Jeg elsker det og nyder hvert et møf og hvert et spark! 

Min mor og jeg var i IKEA forleden dag og da vi havde alt det vi nu skulle, gik vi liiige over i rodebutikken.. (eller hvad de kalder det?) Og hvad står der først for??! Der står selvfølgelig en flot tremmeseng, der matcher vores puslereol. Naaaij, men altså! Den var jeg da nødt til at have
Så min dejlige mor købte den til os
Den vi så har derhjemme, som bare er sådan en rigtig kedelig "fængsel-seng" (som jeg kalder den, fordi den bare er tremmer og træfarvet) får mor og far hjem til dem, for så er der en seng der, når den lille skal sove her 
Jeg synes det er helt vildt, at der kun er 16 uger til termin. Jeg glæder mig simpelthen så utrolig meget!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld