Jubiii så blev det vores tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Tanze85

Er idag 3+5 og tog her til morgen en G-test hvor der i løbet af 2 minutter kom en fin lilla streg.. Er så lykkelig så lykkedes det endelig igen efter min SA i Jaunar 2011.

Manden hopper rundt og jubler.

I skal da ikke snydes for billeder men er ikke sikker på i kan se den særlig godt da mit mobilkamera er noget værre l...

Og så i negativ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

come2

tanze85 skriver:

Er idag 3+5 og tog her til morgen en G-test hvor der i løbet af 2 minutter kom en fin lilla streg.. Er så lykkelig så lykkedes det endelig igen efter min SA i Jaunar 2011.

I skal da ikke snydes for billeder men er ikke sikker på i kan se den særlig godt da mit mobilkamera er noget værre l...

Og så i negativ..

Tillykke

kan dog ikke se stregen

Anmeld

24. januar 2012

Tanze85

Takker  

Øhh okay det er nok mit kamera så for jeg og manden kan sagstens se den og kan osse se billedet på min com men der er det selvfølgelig osse større 

Anmeld

24. januar 2012

GUSO

tanze85 skriver:

Og så i negativ..

Tillykke dejligt for jer at det endelig er lykkedes igen.. Jeg kan dog ikke rigtigt se nogen streg men er også på, på min iPhone så måske derfor.. Men i skal have et tillykke alligevel..

Anmeld

24. januar 2012

Darling<3

Kan som de andre desværre heller ikke se stregen

Håber den bliver tydligere de næste par dage

Anmeld

24. januar 2012

FrkZier

tanze85 skriver:

Og så i negativ..

ikke for at være totalt pessimistisk - men jeg kan alstå heller ikke se nogen streg .. håber på det er mig der er blind og den er der!

Anmeld

24. januar 2012

AnnaK89

Kan godt se en meget utydelig streg - men uha den slags test der er bare så uhyggelige med skyggestreger

for at den bliver tydeligere!

Anmeld

24. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg ville nok tage en clear blue test hvor det står på. For det jo farligtenhed de streger og især når den er så utydelig skal virkelig zoom ind for at se den. Men håber da den er der 

Anmeld

24. januar 2012

Tanze85

Manden og jeg må dælme godt nok have super syn eftersom ingen andre  kan se den..  Jeg sidder med testen foran mig og der ingen tvivl man kan se den i strakt arm og det hele den er fin tyk og lilla og overhovedet ikke utydlig.. 

Og det er ikke en skyggestreg den kom idenfor 2 min.

Anmeld

24. januar 2012

D-Micka

ihh jeg kan godt se den..
TILLYKKE

Min var meget mere utydelig end det .. Og der er skam hjerteblink her ..
Jeg tror på den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.