et skridt nærmere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

VNB skriver:

mange tak! 

Den eneste eksamen jeg mangler nu er bachelor opgaven(modul 14) 

på modul 13 er der nemlig ikke nogen eksamen, blot en lille skriftlig opgave som skal afleveres. 

så det er jo helt vildt at tænke på! og er da selv stolt over at jeg klarer det så fint på trods af at der render en lille fyr rundt herhjemme på 1 år og forstyrrer min lektie-læsning af og til hihi 

Hold da op et overskud du ogs har

modul 13, er BARE en lille skriftlig opgave.
Øøh okay, hehe jeg står a allerede ved læsningen;b hehe...

Men sejt!!!
kan godt huske det forstyringslæsning;b Og det kommer snart igen herhjemme... Pyha glæder mig ikk just..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Muhmi

Wuuuhuuu FEDT! Tillykke med det søde!

Hvis vi skal nå at ses inden min barsel er ovre, så skal det være snart Kan slet ikke fatte der kun er 14 dage tilbage nu... De er bare gået ALT for hurtigt

Anmeld

25. januar 2012

VNB

Nessie skriver:

Hvor er det flot

Tillykke med det

mange tak! 

Anmeld

25. januar 2012

VNB

LouiseVous skriver:

Hold da op et overskud du ogs har

modul 13, er BARE en lille skriftlig opgave.
Øøh okay, hehe jeg står a allerede ved læsningen;b hehe...

Men sejt!!!
kan godt huske det forstyringslæsning;b Og det kommer snart igen herhjemme... Pyha glæder mig ikk just..

hihi ved ikke om jeg har et stort overskud... ikke altid ihvertfald  

men med den "Lille" opgave mener jeg, at den skal jo ikke forsvares skriftlig eller noget  og det er bare dejligt! 

hvad læser du? 

Anmeld

25. januar 2012

VNB

Muhmi skriver:

Wuuuhuuu FEDT! Tillykke med det søde!

Hvis vi skal nå at ses inden min barsel er ovre, så skal det være snart Kan slet ikke fatte der kun er 14 dage tilbage nu... De er bare gået ALT for hurtigt

jaaaaaa!  og mange tak søde!

uha ja så skal vi da snart til at have fingeren ud! men jeg har jo ikke fri hele dage mere undtagen i weekenderne.. 

så hvornår tænker du? 

Anmeld

25. januar 2012

delimus

VNB skriver:

mange tak!!! er også lidt stolt af mig selv faktisk 

Anmeld

25. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

VNB skriver:

hihi ved ikke om jeg har et stort overskud... ikke altid ihvertfald  

men med den "Lille" opgave mener jeg, at den skal jo ikke forsvares skriftlig eller noget  og det er bare dejligt! 

hvad læser du? 

Smiler. Jeg driller skam bare lige lidt, smiler..

jeg er udd Social- og Sundhedshjælper d. juni'11

Men vil i gang med pædagogen..

Anmeld

25. januar 2012

ESV

VNB skriver:

Jeg er idag bestået modul 12 på sygeplejerske uddannelsen som bestod af 3 timers praktisk eksamen og 45 minutters teoretisk eksamination.

Censor og min lærer sagde at det var en skam at der ikke skulle gives karakter, for havde de skulle give mig dette havde de givet mig 12!!!! 

Rigtig fedt at få afvide 

nu er der kun modul 13 og 14 tilbage og så blir jeg endelig færdig uddannet sygeplejerske den 1 Juli i år! 

Fedt stort tillykke med det glæder mig SÅ meget til det bliver min tur håber jeg kan gøre det lige så godt..

Anmeld

11. marts 2012

cloa

hjælp..modul 13

jeg vil lige høre herinde..om der er nogen der skulle ligge inde med en opgave fra modul 13 spl udd. jeg er for tiden i "klinik"  og forske omkring ammevejledening til førstegangs fødenen..men er bare så megert i tivl omkring opbygning osv til denne "lille" opgave..håber på HJÆLP

Anmeld

22. april 2012

jean levakovic

Hej hvor er det dejligt at di har bestået Modul 12 !!!!! Stort tillykke ! Jeg starter på modulet imorgen ogjeg er rigtig meget nervøs jeg er i praktik på gynælologisk operationsgang og skal undervise teamet i hvordan mankanne lette arbejdes gangen på stuen, elmer noget jeg har undtnt mig over. Jeg er helt idee forladt. Jeg skal skrive en lille opgave også så jeg tænkte du måske havde Don stadig spm jeg kunne se? Det er fuldstælig lige meget om di har skrevet noget andet , det mere for at se opgavens struktur opbygning håbner rigtig meget du ser mit indlæg. hvis du hat tid må du meget gerne skrive til mig på momin email : icebaby_ice@hotmail.com da jeg aldrig er inde på denne sidde ellers rigtig god søndag hilsen Jean 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.