et skridt nærmere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.488 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

VNB

Jeg er idag bestået modul 12 på sygeplejerske uddannelsen som bestod af 3 timers praktisk eksamen og 45 minutters teoretisk eksamination.

Censor og min lærer sagde at det var en skam at der ikke skulle gives karakter, for havde de skulle give mig dette havde de givet mig 12!!!! 

Rigtig fedt at få afvide 

nu er der kun modul 13 og 14 tilbage og så blir jeg endelig færdig uddannet sygeplejerske den 1 Juli i år! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Maja_4000

Hvor er du sej

Anmeld

24. januar 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Hvor er du sej

mange tak!!! er også lidt stolt af mig selv faktisk 

Anmeld

24. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Fuck du sej... Tillykke, krydser dælme for dig mht de følgene ventende prøver!!!

Anmeld

24. januar 2012

VNB

LouiseVous skriver:

Fuck du sej... Tillykke, krydser dælme for dig mht de følgene ventende prøver!!!

mange tak! 

Den eneste eksamen jeg mangler nu er bachelor opgaven(modul 14) 

på modul 13 er der nemlig ikke nogen eksamen, blot en lille skriftlig opgave som skal afleveres. 

så det er jo helt vildt at tænke på! og er da selv stolt over at jeg klarer det så fint på trods af at der render en lille fyr rundt herhjemme på 1 år og forstyrrer min lektie-læsning af og til hihi 

Anmeld

24. januar 2012

Gaia

Wii..smadder flot! Tillykke med de fine kommentar. Det er sku rigtig flot. 

Anmeld

24. januar 2012

M (:

VNB skriver:

Jeg er idag bestået modul 12 på sygeplejerske uddannelsen som bestod af 3 timers praktisk eksamen og 45 minutters teoretisk eksamination.

Censor og min lærer sagde at det var en skam at der ikke skulle gives karakter, for havde de skulle give mig dette havde de givet mig 12!!!! 

Rigtig fedt at få afvide 

nu er der kun modul 13 og 14 tilbage og så blir jeg endelig færdig uddannet sygeplejerske den 1 Juli i år! 

Stort tillykke (:

Øj, hvor jeg glæder mig til det er min tur!

Anmeld

24. januar 2012

VNB

Gaia skriver:

Wii..smadder flot! Tillykke med de fine kommentar. Det er sku rigtig flot. 

mange tak søde!  ja det var bare rigtig dejligt at få afvide! Så har jeg da en idé om hvordan det ville være godt at fremlægge min bachelor. Kunne være total fedt at få 12 der  meeeen lad os nu se. vil være fint tilfreds med 7 og derover 

Anmeld

24. januar 2012

gruener

Kæmpe stort tillykke!!  Jeg er dubt misundelig. Jeg afslutter 2. modul på socialrådgiver udd på fredag, og syntes bare der er såååå lang tid tilbage. Jeg syntes self det er vildt spændene, men det er sgu hårdt at studere med et barn. 

Super flot af dig! 

Anmeld

24. januar 2012

VNB

M (: skriver:

Stort tillykke (:

Øj, hvor jeg glæder mig til det er min tur!

mange tak søde!

Du har jo heller ikke så lang vej igen nu  før vi ser os om står vi med det gyldne 4-kløver!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.