nu blev jeg da lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

An&Jo

AndreasMor2011 skriver:

Jeg blev scannet 6+4 og der var hjerteblink.

ja jeg var jo 6+1 igår, og der var ihvertfald ikke hjerteblink.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

l.kjoeller

An&Jo skriver:

Efter at have læst en tråd fra flowers om hjerteblink, så kan jeg da godt blive lidt nervøs..

kan se der er mange der har kunnet se hjerteblink allerede fra 6+0, men da jeg blev skannet igår var jeg 6+1 og der var ingen hjerteblink..

Hvornår er det normalt at kunne se hjerteblink?? Har jeg grund til bekymring??

På fertilitets klinik sir det 7+0 ca så ville ikke være bekymret

Anmeld

24. januar 2012

Kay

An&Jo skriver:

så det er heldigvis ikke bare her der ikke var noget så tidligt så..

betaler mig nok fra en skanning om et par uger så, for vil have ro i sindet

det kan jeg godt forstå

Anmeld

24. januar 2012

serinasmor

er helt sikker på at de nok skulle have gjort dig opmærksom på hvis det der skete på skærmen ikke var normalt

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

l.kjoeller skriver:

På fertilitets klinik sir det 7+0 ca så ville ikke være bekymret

super, men kan da ikke helt lade være alligevel, når der er så mange der kan se det så tidligt..

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

An&Jo skriver:

blev skannet i forbindelse med det besøg jeg havde på hospitalet igår, de var bange for at den lå udenfor livmoderen, men det gjorde den ikke..

men der var jo heller ikke noget hjerteblink.. tvivler dog på at jeg kan ringe op på afdelingen..

Det kan du sagtens. De er meget søde til at berolige en. Så hellere ringe og lige få ro på. Evt. hvis de har en svangerskabs afd. Det ville jeg gøre i dit tilfælde.

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

er helt sikker på at de nok skulle have gjort dig opmærksom på hvis det der skete på skærmen ikke var normalt

men har de ikke bare kigget efter det de skulle, nemlig om den lå udenfor livmoderen??

hun sagde godt nok at det passede på str af det, i forhold til hvor langt jeg er henne.. Men blev da lidt nervøs når der er så mange der har kunent se det så tidligt

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

Chalala85 skriver:

Det kan du sagtens. De er meget søde til at berolige en. Så hellere ringe og lige få ro på. Evt. hvis de har en svangerskabs afd. Det ville jeg gøre i dit tilfælde.

bekymrer mig nok for meget..

men fik lidt af en ubehagelig overraskelse igår, og vil da helst ikek have en overraskelse i den grad igen om 6 uger..

det var oppe på gynækologisk sengeafsnit jeg blev skannet, og ikke på svangregangen, men det er dog på samme sygehus..

Anmeld

24. januar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

men har de ikke bare kigget efter det de skulle, nemlig om den lå udenfor livmoderen??

hun sagde godt nok at det passede på str af det, i forhold til hvor langt jeg er henne.. Men blev da lidt nervøs når der er så mange der har kunent se det så tidligt

det kan man frygte .. emn jeg tror det nu ikke

Jeg er sikker på at hvis de mente de skulle kunne se hjerteblink i den størrelse de har målt spiren til og der IKKE var hjerteblink .. så ville du få det at vide .. især når nu de målte

Anmeld

24. januar 2012

Chalala85

An&Jo skriver:

bekymrer mig nok for meget..

men fik lidt af en ubehagelig overraskelse igår, og vil da helst ikek have en overraskelse i den grad igen om 6 uger..

det var oppe på gynækologisk sengeafsnit jeg blev skannet, og ikke på svangregangen, men det er dog på samme sygehus..

Jeg bekymrede mig også helt vildt meget i starten. Og det er helt normalt. Man kommer jo til at sammenligne det hele med andre forløb, og det kan være lidt farligt.

Altså på svangre afd. der har de jo JM gående og sygeplejersker som ved en hel del. Hvor skal du føde henne?

Hvis det kan give ro, så ring. De er forstående og du er nok ikke den første der ringer og er bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.