nu blev jeg da lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

An&Jo

Efter at have læst en tråd fra flowers om hjerteblink, så kan jeg da godt blive lidt nervøs..

kan se der er mange der har kunnet se hjerteblink allerede fra 6+0, men da jeg blev skannet igår var jeg 6+1 og der var ingen hjerteblink..

Hvornår er det normalt at kunne se hjerteblink?? Har jeg grund til bekymring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Chalala85

Mener det er fra uge 6+......

Jeg var 7+2 mener jeg da jeg så hjerteblink. Det kan jo være du ikke er så langt henne... Det han også være det først slå i slutningen af uge 6+. Men hvis du bekymre dig så synes jeg du skal ringe til det sted du blev scannet og tale med dem

Anmeld

24. januar 2012

Kay

jeg blev scanned som 6+2 og der var intet hjerteblink... da jeg blev scanned som 9+2 var der fint hjerteblink...

Anmeld

24. januar 2012

AndreasMor84

Jeg blev scannet 6+4 og der var hjerteblink.

Anmeld

24. januar 2012

M&N

Hvis du er nervøs så ville jeg tage til en ny scanning... Kender alt for godt det til at være nervøs med hjerteblink osv..

Men jeg så hjerteblink første gang 5+4

Anmeld

24. januar 2012

Linekocemba

De ville ikke scanne mig før jeg var 7+ for at være sikre på at kunne se hjerteblink..

Skal du til flere scanninger?

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

Chalala85 skriver:

Mener det er fra uge 6+......

Jeg var 7+2 mener jeg da jeg så hjerteblink. Det kan jo være du ikke er så langt henne... Det han også være det først slå i slutningen af uge 6+. Men hvis du bekymre dig så synes jeg du skal ringe til det sted du blev scannet og tale med dem

blev skannet i forbindelse med det besøg jeg havde på hospitalet igår, de var bange for at den lå udenfor livmoderen, men det gjorde den ikke..

men der var jo heller ikke noget hjerteblink.. tvivler dog på at jeg kan ringe op på afdelingen..

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

Kay skriver:

jeg blev scanned som 6+2 og der var intet hjerteblink... da jeg blev scanned som 9+2 var der fint hjerteblink...

så det er heldigvis ikke bare her der ikke var noget så tidligt så..

betaler mig nok fra en skanning om et par uger så, for vil have ro i sindet

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

Linekocemba skriver:

De ville ikke scanne mig før jeg var 7+ for at være sikre på at kunne se hjerteblink..

Skal du til flere scanninger?

ikke før NF

den skanning igår var fordi lægerne var bange for at den lå udenfor livmoderen, så det var jo ikke en hyggeskanning som jeg selv betalte, og derfor får man ikek en ny hvis man ikke ser hjerteblink..

Anmeld

24. januar 2012

An&Jo

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvis du er nervøs så ville jeg tage til en ny scanning... Kender alt for godt det til at være nervøs med hjerteblink osv..

Men jeg så hjerteblink første gang 5+4

kan da godt være det er smart lige at få en skanning igen om et par uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.