Ea er syg! nok afbud til i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2009

Susan1978

har lige hentet hende i børnehaven og hun har 39,5 i feber.. hun ligger bare på sofaen og ret så sløj..

jeg er jo så desværre nok også nødt til at melde fra i morgen til hyggemødet hos Anja...
Eller jeg tør hvert fald ikke love noget.

nogen der kommer og ikke har noget med, ku du/i så ikke overtage mit pålæg??

ei og jeg der havde glædet mig så meget til at se jer alle sammen og alle jeres skønne unger og ikke mindst at se Ea i hovedet når hun mødte en på næsten samme alder som også hedder Ea.. øv øv..

Susan som håber det er hurtig omgang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2009

Tikki

eiiii stop noget kamillethe i hende og se at få hende rask i en fart. Tut vidste vist ikke, hvad hun skulle tage med, men du kommer da og Ea er superfrisk imorgen

Anmeld

13. marts 2009

Anja

Øv øv øv !

Har du ikke mulighed for at afsætte Ea hjemme hos far ? Så kan du og Emil jo stadig kommer ?

Anmeld

13. marts 2009

Susan1978

ja jeg må lige høre om han har lavet planer - han havde jo nok regnet med en ego dag.. hihi når nu vi alle skulle afsted..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2009

Ny mor

Æv, stakkels Ea. Julius glæder sig ellers til at der også kommer "store" børn i morgen....

Håber du og Emil kommer alligevel!? Ja, manden her har også planlagt ego-dag.......

- Birgitte

Anmeld

13. marts 2009

Mie A

Ej, altså hvor øv!! Håber at hun når at blive frisk til i morgen - ellers må manden sgi lige træde til - hun er trods alt så stor så man kan få lavet en masse alligevel. Meeen kender det godt! Tror også manden her hjemme ville blive lidt skuffet, hvis hans dag alene i morgen, pludselig blev taget fra ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.