"Hjælp, vi skal føde"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

NNL

viben skriver:

Krydser De mænd de mænd

Hvad er det for noget fødselsforberedelse du har lokket ham med til? Jeg regner med selv at skulle have arrangeret noget når jeg har afleveret bachelorprojekt lige om lidt - og der er manden tvangsindlagt til at deltage

Her i Grenaa bliver man gennem jordemoderen tilbudt at deltage i to lektioner fødselsforberedelse hos dem samt et besøg på fødegangen i Randers. Det hele foregår i måneden inden termin, altså april, og de kommende fædre er meget velkomne Prøv at spørge din JM næste gang du ser hende om der er noget i dit område, selvom det ikke er hos dem, kan det jo være hun ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

JH12

NNL skriver:

Hehe, du skal da også være forberedt?!?

Lige meget hvad, så bliver det en overraskelse for kvinden

Anmeld

24. januar 2012

viben

NNL skriver:

Her i Grenaa bliver man gennem jordemoderen tilbudt at deltage i to lektioner fødselsforberedelse hos dem samt et besøg på fødegangen i Randers. Det hele foregår i måneden inden termin, altså april, og de kommende fædre er meget velkomne Prøv at spørge din JM næste gang du ser hende om der er noget i dit område, selvom det ikke er hos dem, kan det jo være hun ved det

Her bliver vi tilbudt to "forelæsninger", en omkring fødslen og en omkring tiden bagefter.. De foregår hver måned, så dem skal vi nå her i marts/april... Men vil helt sikker spørge min jordemoder omkring besøg på fødegangen... Kunne være rart lige at have set det

Anmeld

24. januar 2012

NNL

viben skriver:

Her bliver vi tilbudt to "forelæsninger", en omkring fødslen og en omkring tiden bagefter.. De foregår hver måned, så dem skal vi nå her i marts/april... Men vil helt sikker spørge min jordemoder omkring besøg på fødegangen... Kunne være rart lige at have set det

Jeg tror også det er meget forelæsnings-agtigt det vi skal til... Det er i hvert fald hold-undervisning.

Men ja, specielt det lige at se fødegangen og vide hvilke tilbud de fx har om badekar, smertelindring osv, vil vi rigtig gerne til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.