Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Min mor har lige informeret mig om at tv-programmet "Hjælp, vi skal føde" starter i aften på DR1 kl 20.30 - 21.00. Tænkte at jeg hellere lige måtte dele med jer, hvis I havde lyst til at se det (og ikke allerede var klar over at det kom)
Se mere her: http://tvtid.tv2.dk/program/index.php/id-47449988.html
Kram Nadia & Baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNL skriver: Hej piger Min mor har lige informeret mig om at tv-programmet "Hjælp, vi skal føde" starter i aften på DR1 kl 20.30 - 21.00. Tænkte at jeg hellere lige måtte dele med jer, hvis I havde lyst til at se det (og ikke allerede var klar over at det kom) Se mere her: http://tvtid.tv2.dk/program/index.php/id-47449988.html Kram Nadia & Baby
jaah Det skal vi også se derhjemme i dag `Håber på det er super godtKram Carina og lillepigen
Kruse90 skriver: jaah Det skal vi også se derhjemme i dag `Håber på det er super godtKram Carina og lillepigen
Håber jeg også!! Det får i hvert fald chancen Men det kunne være fedt hvis det ligesom kunne forberede en lidt, hehe... (Ikke mindst manden)
NNL skriver: Håber jeg også!! Det får i hvert fald chancen Men det kunne være fedt hvis det ligesom kunne forberede en lidt, hehe... (Ikke mindst manden)
Det er lige præcis det vi begge håber påHehe det ville være super lækkert
viben skriver: Det skal jeg også se... Men kun fordi manden ikke er hjemme... Han frygter vidst fødslen mere end mig og nægter at se fødselsvideoer... Godt jeg har nogle måneder endnu til at overbevise ham om det modsatte
Det skal jeg også se... Men kun fordi manden ikke er hjemme... Han frygter vidst fødslen mere end mig og nægter at se fødselsvideoer... Godt jeg har nogle måneder endnu til at overbevise ham om det modsatte
Haha, held og lykke
Ved nu heller ikke hvad min kæreste siger til det, om han overhovedet gider se det. Men mon ikke man kan forklare ham at det vil være en fordel at være forberedt til når det hele engang går løs?
I det mindste har jeg overtalt ham til at tage med til fødselsforberedelse i april
Kunne være man sku se det
Det skal vi også se herhjemme..
Det er kærestens forslag, efter han havde set intro til det.. (det er nok så han ved hvad han går indtil)
Derimod ville jeg helst være fri, men må hellere bakke ham op
Joyce skriver: Det skal vi også se herhjemme.. Det er kærestens forslag, efter han havde set intro til det.. (det er nok så han ved hvad han går indtil) Derimod ville jeg helst være fri, men må hellere bakke ham op
Hehe, du skal da også være forberedt?!?
NNL skriver: Haha, held og lykke Ved nu heller ikke hvad min kæreste siger til det, om han overhovedet gider se det. Men mon ikke man kan forklare ham at det vil være en fordel at være forberedt til når det hele engang går løs? I det mindste har jeg overtalt ham til at tage med til fødselsforberedelse i april
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128