flødeboller kan de fryses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Chris86

Frys flødebollerne ned

Flødeboller er glimrende at fryse ned. Faktisk fryses flødebollerne direkte fra fabrikken, hvis de skal transporteres over lange afstande.
Optøningen af flødeboller bør ske ved stuetemperatur. Stil de frosne flødeboller på en tallerken på bordet, og inden for en time vil flødebollen være tøet op, så den kan spises.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Dot D

Det kan de sagtens... Jeg eeeeeeelsker frosne flødeboller, de får det dér lidt seje bid, mums.

Kan godt finde på bare at købe flødeboller og putte dem direkte i fryseren

Bare tænk på en god gammeldags Amerikaner is med flødebole, nam nam, sådan én fik jeg da liiiige lyst til

Anmeld

24. januar 2012

debbie19

Dot D skriver:

Det kan de sagtens... Jeg eeeeeeelsker frosne flødeboller, de får det dér lidt seje bid, mums.

Kan godt finde på bare at købe flødeboller og putte dem direkte i fryseren

Bare tænk på en god gammeldags Amerikaner is med flødebole, nam nam, sådan én fik jeg da liiiige lyst til

hehe skrev jo også i intro at man kunne jo købe de der is med flødebolle i toppen  de smager bare så godt hehe

Anmeld

24. januar 2012

Dot D

debbie19 skriver:

hehe skrev jo også i intro at man kunne jo købe de der is med flødebolle i toppen  de smager bare så godt hehe

Nemlig og de er sååååååååå gode..

Mon ikke jeg har fortjent én, jeg har lige været til eksamen, og det gik godt

Anmeld

24. januar 2012

debbie19

Dot D skriver:

Nemlig og de er sååååååååå gode..

Mon ikke jeg har fortjent én, jeg har lige været til eksamen, og det gik godt

bliver nok lidt for dyrt at sende hihi men jo du har da helt sikkert fortjent en eller flere

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

tror jeg ikke jeg ville spise dem med det samme

Anmeld

24. januar 2012

aarhusmor

Vi fryser altid vores ned og spiser dem med det samme. De tør meget hurtigt. De smager faktisk meget bedre på den måde

Anmeld

24. januar 2012

K&S

debbie19 skriver:

jeg har købt nogle flødeboller igår som jeg regned med at skulle bruge engang i denne uge. men har selvfølig ikke kigged på datoen  de kan holde sig til idag!! og da de ikke skal bruges idag så vil jeg høre jer om man kan fryse dem ned ?? man kan jo få is med flødebolle i toppen... håber i vil hjælpe her

Jeg havde spist dem i dag og købt nogle nye ;-)

Anmeld

24. januar 2012

Aprilmor11

debbie19 skriver:

jeg har købt nogle flødeboller igår som jeg regned med at skulle bruge engang i denne uge. men har selvfølig ikke kigged på datoen  de kan holde sig til idag!! og da de ikke skal bruges idag så vil jeg høre jer om man kan fryse dem ned ?? man kan jo få is med flødebolle i toppen... håber i vil hjælpe her

Jeg kunne godt finde på at prøve Jeg smider dem i køleskabet et par dage inden jeg spiser dem, sådan kan jeg bedst lide det.

Men holdbarhedsdatoen er bare salgsdatoen. Så langt de fleste vare dur stadig efter holdbarhedsdatoen. Foreksempel ost. Her hjemme i Danmark er vi meget sippet, men i Tyskland er de ikke så sippet, så oste som skal til Tyskland får en holdbarhedsdato en måned senere end her hjemme, selvom at de er lavet samme dag. Det er bare salgsdato der står på pakkerne

Så smager de som de skal efter holdbarhedsdatoen kan man sagtens spise dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.