flødeboller kan de fryses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.052 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

debbie19

jeg har købt nogle flødeboller igår som jeg regned med at skulle bruge engang i denne uge. men har selvfølig ikke kigged på datoen  de kan holde sig til idag!! og da de ikke skal bruges idag så vil jeg høre jer om man kan fryse dem ned ?? man kan jo få is med flødebolle i toppen... håber i vil hjælpe her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Malthesmoar

Følger ligemed, ku jeg da oz tænke mig at vide -

Anmeld

24. januar 2012

Valle81

Tror det bestemt ikke, tror de ville blive meget klistrede i skummet og ikke luftigt. De flødeboller man får i is er heller intet værf

jeg er også meget hys når det kommer til flødeboller, de skal være helt friske og luftige. Synes hurtigt skummet bliver stiv og kedeligt. Så hvis jeg var dig Ville jeg købe nye

Vil dertil sige at rema1000 flødeboller er de bedste meget bedre end Samba og så koster de ikke meget

Anmeld

24. januar 2012

debbie19

Valle81 skriver:

Tror det bestemt ikke, tror de ville blive meget klistrede i skummet og ikke luftigt. De flødeboller man får i is er heller intet værf

jeg er også meget hys når det kommer til flødeboller, de skal være helt friske og luftige. Synes hurtigt skummet bliver stiv og kedeligt. Så hvis jeg var dig Ville jeg købe nye

Vil dertil sige at rema1000 flødeboller er de bedste meget bedre end Samba og så koster de ikke meget

de er købt i rema1000  tak for svar.. synes bare det er træls at smide 24 flødeboller ud især når pengene er små

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Jeg tror ikke de kan fryses ned - jeg ville i hvert fald ikke selv prøve på det  

Anmeld

24. januar 2012

Malthesmoar

Ville da prøve-

Anmeld

24. januar 2012

Valle81

debbie19 skriver:

DDeDethha

de er købt i rema1000  tak for svar.. synes bare det er træls at smide 24 flødeboller ud især når pengene er små

Det har du ret i jamen prøv da frys og så tag en op og se om det virker hvis ikke må der købes nye

Anmeld

24. januar 2012

Mimbi

debbie19 skriver:

jeg har købt nogle flødeboller igår som jeg regned med at skulle bruge engang i denne uge. men har selvfølig ikke kigged på datoen  de kan holde sig til idag!! og da de ikke skal bruges idag så vil jeg høre jer om man kan fryse dem ned ?? man kan jo få is med flødebolle i toppen... håber i vil hjælpe her

Jeg er ikke klar over om man kan fryse flødeboller, men tror der til at de godt kan spise engang i denne uge selv om dato'en kun siger til i dag Swlv om dato'en står til i dag vil de ikke blive forgamle om du spiser en i morgen, den er vejledende og butikkerne har ikke lov at sælge når det er kommet forbi den dato der er trykket på

Anmeld

24. januar 2012

debbie19

takker for svarene i må alle have en god dag

Anmeld

24. januar 2012

Chris86

Ja det kan de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.