jeg kan ikk mereeee!!! er træææt, mooor er trææææt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg har en søn på fem måneder som stadig vugges til søvne, han må bæres og rundt og rundt og synge , siigee shhhhh shhhhh , dag og nat til han falder i søvn .. Har prøvet at ligge ham med sutten og så i seng, prøvet svøbe ham, hans legetøj og så videre intet hjælper han vil helst op og vugges .. jeg kan ikk mere får ondt i hele kroppeeen nogen gang tager det en evighed til ham falder i søvn og jeg kan ikk mærke mine arme mere så træt jeg bliver .. Kan jeg får nogle råd plzzz??? .. Virker de der uroer? Kan i anbefalde en ?? Kom med alt hva i kan give af råde ..

Hej

Sådan var det også med min søn indtil jeg besluttede mig for at gå til kiropraktoren med ham. Hverken sp eller læge kunne finde noget på ham , men kiropraktoren fandt ud af at hans øvre højre nakkehvirvel var helt hård og det havde den været siden graviditeten og fordi det ikk var blevet ordnet var det blevet værre og det var derfor det hjalp at vugge ham fordi det afledede opmærksomheden fra smerten:/ så måske han har ondt et sted ? 

Lige enherfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Ellie79

åh hvor jeg kender det - sidder faktisk med en træt dreng her på sofaen som kun sov 20 minutter her til morgen efter en BIIIIIP nat..

Men det der virker for os er helt faste rutiner så han slet ikke er i tvivl om at det er sovetid - han er 6 mdr på fredag og vi er i løber af den sidste uge holdt op med at vugge, kan ikke holde til det længere. Men det jeg gør er når han bliver lagt taget jeg mit pudebetræk af og putter helt tæt hos ham, også begynder han at sige sådan nogle "jeg har det godt lyde" og med lugten af mig falder han til ro. Nogen gane ruller jeg min dyne og ligger ved siden af ham så putter han sin lille arm om dynen og sover dejligt.

Det lyder nemt og det virker heller ikke hver dag men det virker mere end det ikke virker

knus fra endnu en træt mor - Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.