Anonym skriver:
Jeg har en søn på fem måneder som stadig vugges til søvne, han må bæres og rundt og rundt og synge , siigee shhhhh shhhhh , dag og nat til han falder i søvn .. Har prøvet at ligge ham med sutten og så i seng, prøvet svøbe ham, hans legetøj og så videre intet hjælper han vil helst op og vugges ..
jeg kan ikk mere får ondt i hele kroppeeen nogen gang tager det en evighed til ham falder i søvn og jeg kan ikk mærke mine arme mere så træt jeg bliver .. Kan jeg får nogle råd plzzz???
.. Virker de der uroer? Kan i anbefalde en ?? Kom med alt hva i kan give af råde ..
Hvordan er putterutiner? De tager kroppen 20 minutter før den er "klar" til at sove, dvs, at hjernen kan give slip og lukke søvnen ind. De 20 minutter kan være altafgørende for babys søvn.
Hvad med træthedstegn? Holder du øje med dem, kan du spotte hvornår du skal begynde at slukke for impulser (Tv, skrue ned for radio, lave noget roligt, med tæt kontakt og rolig stemme). Hvis baby udviser træthedstegn for længe, uden at impulserne bliver dæmpet, kan det føre til overtræthed.
Hvor sover din baby? Børn har bedst af at sove udenfor om dagen og i sin seng om natten. Måske liften, hvor baby kan føle sig tryg og lidt lunt klemt. Den kan så flyttes fra barnevognen om dagen til sengen om natten.
Baby lærer at det er sengetid, ved at du gentager rutinen hver dag. Hvis du har brug for en model, må du godt få vores rutiner - det er bare lidt spild af plads, hvis du ved hvad jeg mener 
Anmeld