Nu skal det være... Tror jeg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

grinny

LunaLykke skriver:

Åh, jeg har også bare mega meget flyskræk, og havde det også før jeg overhoved havde prøvet det. Jeg stor tuder på vejen fra gaten og ud til flyet + under hele letningen og landingen . Jeg er VIRKELIG ræd.

Men jeg vil sige.. Det er slemt at lette og lande, men når man sidder oppe i flyet og ligesom ved at man skal være der det næste stykke tid, så slapper man lidt af Et godt råd er, at I skal ikke vælge de små flyselskaber, selvom de er billigere. Har fløjet med easyjet og transavia og de LARMER de der små fly. Man kan bare høre og mærke alt hvad flyet foretager sig Der er de store fly lidt mere som at gå rundt i sin stue

Tror også jeg vil komme til at reagere sådan, så overvejer at man skulle snakke med lægen om nogle beroligende piller! Kæresten siger også at vi skal flyve med et stort et.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

M (:

Statistisk set skal man sidde uafbrudt i et fly i 90 år før der "sker noget", så synes bestemt bare du skal kaste dig ud i det - og hvem ved, måske synes du slet ikke det er spor slemt? Ofte er det frygten for det ukendte, og ikke selve oplevelsen, der er det skræmmende..

Anmeld

23. januar 2012

grinny

mizz-lillemor06 skriver:

har det på samme måde som du. lider af angst og der er MANGE ting der kan tvikke sådan noget. men en flyvetur er som en bus tur. vældig hyggeligt.

Det er der faktisk mange der siger, men jeg er jo højt oppe 

Anmeld

23. januar 2012

grinny

M (: skriver:

Statistisk set skal man sidde uafbrudt i et fly i 90 år før der "sker noget", så synes bestemt bare du skal kaste dig ud i det - og hvem ved, måske synes du slet ikke det er spor slemt? Ofte er det frygten for det ukendte, og ikke selve oplevelsen, der er det skræmmende..

Tror også det er frygten for det ukendte, men også det er jeg skal være meget højt oppe 

Anmeld

23. januar 2012

M (:

grinny skriver:

Tror også det er frygten for det ukendte, men også det er jeg skal være meget højt oppe 

Jeg er selv højdeskræk, men har ingen problemer med at flyve - elsker endda at sidde ved vinduet.. Tror bare du skal kaste dig ud i det.. (:

Anmeld

23. januar 2012

grinny

Jonatansmor skriver:

Jae, det er rigtigt ... men så skal du bo hvor end du holder ferie? Og finde et job.. Vi må håbe på du kan sproget og de kan lide hvide nordiske piger med selvstændige holdninger ...

Man har bare ikke rigtigt et valg, vel?

Nej det har man ikke  

Puha, alle de tanker!! Man burde bare hoppe på flyet i stedet for at tænke så meget over det

Anmeld

23. januar 2012

grinny

M (: skriver:

Jeg er selv højdeskræk, men har ingen problemer med at flyve - elsker endda at sidde ved vinduet.. Tror bare du skal kaste dig ud i det.. (:

Tror jeg også at jeg vil gøre! Man skal jo prøve grænser af 

Anmeld

23. januar 2012

Amelia<3

grinny skriver:

Det er jo det, og vi har virkelig brug for at komme ud og opleve noget andet!

Har du nogle gode steder man kan tage hen?

Jeg vil så gerne til gran Canaria det skulle være så flot sætter lige en link så kan du tjekke det. Fandt det lige hurtigt. http://www.guide-to-gran-canaria.com/gran_canaria_ ferie.htm

Anmeld

23. januar 2012

mizz-lillemor06

grinny skriver:

Det er der faktisk mange der siger, men jeg er jo højt oppe 

det skal man ikke tænk på. tænk på alt det de andre snakker om, have noget at læse med til turen, evt noget musik, få dig en lur, snak med kæresten og så bare nyd din første flyvetur. og hver stolt af at du gjorde det. ja tænk på ALT andet end at den er højt oppe. også en der tvikker hos mig.

Anmeld

23. januar 2012

grinny

Amelia<3 skriver:

Jeg vil så gerne til gran Canaria det skulle være så flot sætter lige en link så kan du tjekke det. Fandt det lige hurtigt. http://www.guide-to-gran-canaria.com/gran_canaria_ ferie.htm

Det har vi faktis snakket lidt om, det ser bare så lækkert ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.