Nu skal det være... Tror jeg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

grinny

Kæresten vil SÅ gerne have mig med på ferien og jeg vil SÅ gerne på ferie fordi jeg har aldrig prøvet det.. Meeen.. Jeg er bange for at flyve  Eller man kan vel egentlig ikke være bange for noget man aldrig har prøvet  Men det er jeg altså!

Jeg er bange for terrorister
Jeg er bange for om flyet vil styrte ned
Jeg har højdeskræk 

Hvad kan man gøre? Jeg vil virkelig gerne til et dejligt varmt sted, hvor vi rigtig kan nyde hinanden, men min skræk bremser vores drømme!

Har i nogle gode råd til hvad man kan gøre? Eller nogle solstråle historier hvor det hele bare er gået perfekt?

Og til sidst, har i et godt og dejligt sted man kan tage hen, hvor man både kan opleve en masse, men også nyde hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Amelia<3

grinny skriver:

Kæresten vil SÅ gerne have mig med på ferien og jeg vil SÅ gerne på ferie fordi jeg har aldrig prøvet det.. Meeen.. Jeg er bange for at flyve  Eller man kan vel egentlig ikke være bange for noget man aldrig har prøvet  Men det er jeg altså!

Jeg har højdeskræk 

Hvad kan man gøre? Jeg vil virkelig gerne til et dejligt varmt sted, hvor vi rigtig kan nyde hinanden, men min skræk bremser vores drømme!

Har i nogle gode råd til hvad man kan gøre? Eller nogle solstråle historier hvor det hele bare er gået perfekt?

Og til sidst, har i et godt og dejligt sted man kan tage hen, hvor man både kan opleve en masse, men også nyde hinanden

Hvor jeg kender det. Det eneste jeg kan sige at du skal springe ud i det. Det er ikke så slemt som man tror at det er. Hvis du har højdestræk så skal du bare ikke sidde ved siden af vinduet). Tag på ferie med din kæreste og nyd hinanden i varmen.

Anmeld

23. januar 2012

grinny

Amelia<3 skriver:

Hvor jeg kender det. Det eneste jeg kan sige at du skal springe ud i det. Det er ikke så slemt som man tror at det er. Hvis du har højdestræk så skal du bare ikke sidde ved siden af vinduet). Tag på ferie med din kæreste og nyd hinanden i varmen.

jeg overvejer også bare at bestille rejsen og så sige f**k det og hop på 

Og så tænker jeg at hvis vi nu rejser inden for Europa, så er der nok ikke så mange terrorister 

Anmeld

23. januar 2012

Jonatansmor

grinny skriver:

Jeg har højdeskræk 

Hold da fast jeg kender det. Jeg er bange for et hav af ting, deriblandt en meget urationel og uigennemtænkt frygt for om "det mon eksploderer?"

Og således driver jeg min ellers bredt favnende kæreste til vanvid.

Han satte dog grænsen for 6 år siden da han ville til Israel og jeg har flyskræk. Vi fløj. Aner ikke hvordan, satte mig ind i flyet og styrtede ikke ned...

Anmeld

23. januar 2012

Amelia<3

grinny skriver:

jeg overvejer også bare at bestille rejsen og så sige f**k det og hop på 

Og så tænker jeg at hvis vi nu rejser inden for Europa, så er der nok ikke så mange terrorister 

Syntes at du skal bestille rejsen og lad være med at tænke på de grimme ting det er livet for kort til

Anmeld

23. januar 2012

grinny

Jonatansmor skriver:

Hold da fast jeg kender det. Jeg er bange for et hav af ting, deriblandt en meget urationel og uigennemtænkt frygt for om "det mon eksploderer?"

Og således driver jeg min ellers bredt favnende kæreste til vanvid.

Han satte dog grænsen for 6 år siden da han ville til Israel og jeg har flyskræk. Vi fløj. Aner ikke hvordan, satte mig ind i flyet og styrtede ikke ned...

SÅ du blev altså også bare kastet ud i det? Det overvejer jeg virkelig at gøre..

Men hvad nu hvis jeg ikke kan lide det? Så tør jeg jo ikke at komme hjem 

Anmeld

23. januar 2012

lycly

Åh, jeg har også bare mega meget flyskræk, og havde det også før jeg overhoved havde prøvet det. Jeg stor tuder på vejen fra gaten og ud til flyet + under hele letningen og landingen . Jeg er VIRKELIG ræd.

Men jeg vil sige.. Det er slemt at lette og lande, men når man sidder oppe i flyet og ligesom ved at man skal være der det næste stykke tid, så slapper man lidt af Et godt råd er, at I skal ikke vælge de små flyselskaber, selvom de er billigere. Har fløjet med easyjet og transavia og de LARMER de der små fly. Man kan bare høre og mærke alt hvad flyet foretager sig Der er de store fly lidt mere som at gå rundt i sin stue

Anmeld

23. januar 2012

grinny

Amelia<3 skriver:

Syntes at du skal bestille rejsen og lad være med at tænke på de grimme ting det er livet for kort til

Det er jo det, og vi har virkelig brug for at komme ud og opleve noget andet!

Har du nogle gode steder man kan tage hen?

Anmeld

23. januar 2012

Jonatansmor

grinny skriver:

SÅ du blev altså også bare kastet ud i det? Det overvejer jeg virkelig at gøre..

Men hvad nu hvis jeg ikke kan lide det? Så tør jeg jo ikke at komme hjem 

Jae, det er rigtigt ... men så skal du bo hvor end du holder ferie? Og finde et job.. Vi må håbe på du kan sproget og de kan lide hvide nordiske piger med selvstændige holdninger ...

Man har bare ikke rigtigt et valg, vel?

Anmeld

23. januar 2012

mizz-lillemor06

grinny skriver:

Jeg har højdeskræk 

har det på samme måde som du. lider af angst og der er MANGE ting der kan tvikke sådan noget. men en flyvetur er som en bus tur. vældig hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.