Projekt baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Hvad så med og = ???

Hmm,hvad hentyder du til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Anonym trådstarter

Hmm, hvornår kan man egentlig teste?? Kan slet ikke huske hvornår jeg gjorde det ved nr. 1... Min mens skal komme i weekenden...

Anmeld

24. marts 2009

Ny mor

Jeg har altid kunne teste svagt positiv ca. 2 dage før forventet mens. og så meget rød streg 1-2 dage over tid....men det er vist forskelligt fra kvinde til kvinde hvor hurtigt vi danner HCG. Men start da med at teste på søndag....hvis du altså kan vente

Hvor er det bare spændende om den er der

kh Birgitte

Anmeld

24. marts 2009

Louise mortil4

ihh spændene. Tror det er meget forskelligt hvornår man kan teste positiv, da jeg ventede den første kunne jeg først teste positiv efter 6 uger over tid. Sidste gang car jeg ca 14 dage over tid. Denne gang testede jeg ca 1½ månede efter SA og den var bragende positiv. Men hvis du skal ha menses i weekenden, så kan du da prøve at teste søndag eller mandag hvis ikke menses er kommet inden.

Held og lykke og spændene at finde ud af hvem du er

Knus Louise 37+0

Anmeld

24. marts 2009

Anonym trådstarter

Ja, det er jo lige det om jeg kan vente....
Vi skal ud og smage forskellige rødvine med nogen af vores venner på fredag og så ville jeg jo gerne vide om jeg bare kan søppe løs eller skal holde mig fra sagerne....

Anmeld

24. marts 2009

Nadi

Anonym skriver:

Ja, det er jo lige det om jeg kan vente....
Vi skal ud og smage forskellige rødvine med nogen af vores venner på fredag og så ville jeg jo gerne vide om jeg bare kan søppe løs eller skal holde mig fra sagerne....

Er der ikke noget med at man skal spytte vinen ud igen når man er til vinsmagning??
Men kan godt følge dig.

Det bliver da rigtig spændende at finde ud af om der er bonus og hvem du er

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Altså hvis jeg var igang med projekt baby, så ville jeg holde mig fra rødvinen. Tænk hvor dårlig samvittighed du får, når du så tester positiv.

Spændende om den er der Jeg ville også teste søndag, men ville højst sandsynligt ikke få noget ud af det - eller højest en så svag streg, at jeg ville være helt i tvivl. Mine streger har været ret utydelige indtil godt en uge efter forventet mens.

Hov!!! Kan se Nadi lige har svaret...?? Så er jeg da helt i vildrede med, hvem du er

Anmeld

24. marts 2009

Lise

Spændende med et sådan projekt - ved 99,9% sikkert hvem du er!

Mht. rødvin..altså jeg ville nok ikke drikke mig i hegnet mens jeg prøvede at lave baby, men så længe man ikke har testet positiv, så synes jeg ikke man behøver at leve som om man allerede er gravid - med mindre man har en begrundet mistanke.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med projektet!

Anmeld

24. marts 2009

Anonym trådstarter

He he, Linemus, troede du lige at det var Lise??

Lise - tror også bare at jeg går til rødvinen med mode, er ikke særlig god til at drikke det skidt i forvejen, så nipper nok bare til det..

Men der er da lang tid til søndag.........!!

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Anonym skriver:

He he, Linemus, troede du lige at det var Lise??

Lise - tror også bare at jeg går til rødvinen med mode, er ikke særlig god til at drikke det skidt i forvejen, så nipper nok bare til det..

Men der er da lang tid til søndag.........!!

Nej, jeg troede, det var Nadi.

Så er det i hvert fald ikke ivf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.