For stram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Zafir

Jeg undervurderer ikke dit problem, men det lyder bare som alle mænds våde drøm...

Når det er sagt, så syntes jeg at I skal fokusere væk fra samleget og lege med hænder (og evt gummihandsker). Det er rigtig dejligt og sjovt og kan godt hjælpe til at udvidde.

Når du skriver at du har født børn, så må I jo have gennemført samleje før? For det skal der jo dog til, for at lave børn Så du må have lidt tricks i ærmet til at få det til at virke.

Også syntes jeg du skulle få en henvisning til en dygtig gynækolog, der kan finde ud af om du har et rent fysisk problem, så bør det jo kunne afhjælpes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg undervurderer ikke dit problem, men det lyder bare som alle mænds våde drøm...

Når det er sagt, så syntes jeg at I skal fokusere væk fra samleget og lege med hænder (og evt gummihandsker). Det er rigtig dejligt og sjovt og kan godt hjælpe til at udvidde.

Når du skriver at du har født børn, så må I jo have gennemført samleje før? For det skal der jo dog til, for at lave børn Så du må have lidt tricks i ærmet til at få det til at virke.

Også syntes jeg du skulle få en henvisning til en dygtig gynækolog, der kan finde ud af om du har et rent fysisk problem, så bør det jo kunne afhjælpes

Smiler jep har født 3 børn men fik dem dog med en anden mand som var lidt mindre udrustet forneden

Men vil prøve de ting der er blevet forslået her. Men ja alle mænd drømmer vist om det. Bare ike så sjovt hvis kæresten nedre del ikke kan tåle ting klemmer

Anmeld

25. januar 2012

Dinna88

Jeg synes du skal google vaginisme, mener jeg det hedder Det er det, hvor musklerne kramper eller spænder.

Anmeld

25. januar 2012

modesty

Kan godt få en dildo op men skal siges at den er ikke tykkere end en finger og den er endda også svær at få op. Kan ikke bruge dildoér i almindelige størrelser. Og ja er sikker på at det er fordi hans biip bliver klemt at det er derfor den ligger sig. For der er dage hvor jeg ikke er nær så stram og der har vi ingen problemer.

Hvis du siger at der er dage hvor I ikke har problemer, og andre dage hvor du ikke kan få en dildo på størrelse med en finger op, så tror jeg ikke at du er stram, men at det drejer sig om muskelspændinger i skeden. Tilstanden har et navn, jeg kan ikke lige huske det... Men jeg vil da helt klart sige at du skal snakke med en læge.

EDIT: Ja - vaginisme som der bliver nævnt i indlægget før mit. Det lyder meget som det.

Anmeld

25. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej Håber der er nogen som kan komme med gode råd eller måske har oplevet det samme. Sagen er den at når min kæreste og jeg skal sexe så ender det som regel med at kærestens biiiip ligger sig.

Vi tænder begge utrolig meget på hinanden og der er da også ggange hvor det lykkes at gennemfører et samlege. Men hvad dælen skal jeg gøre min nedre halvdel er for stram.. Vi har prøvet at lege med dildo oppe i mig først for lige som at udvide mig lidt men desværre uden succe. Nogen som har prøvet det og måske har et råd??

Det kan være vaginisme ? Søg på det Og ellers tag til en fysioterapeaut, det gjorde jeg .. Det hjalp MEGET ... Og man lærer at slappe af.. Nogen har bare utroligt lidt plads. Men man kan få musklerne til at slappe af ...

Anmeld

25. januar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Det kan være vaginisme ? Søg på det Og ellers tag til en fysioterapeaut, det gjorde jeg .. Det hjalp MEGET ... Og man lærer at slappe af.. Nogen har bare utroligt lidt plads. Men man kan få musklerne til at slappe af ...

har nu søgt på det da flere har talt om det ku være det. Så må prøve at tale med læge om det imorgen. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.