For stram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.672 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Håber der er nogen som kan komme med gode råd eller måske har oplevet det samme. Sagen er den at når min kæreste og jeg skal sexe så ender det som regel med at kærestens biiiip ligger sig.

Vi tænder begge utrolig meget på hinanden og der er da også ggange hvor det lykkes at gennemfører et samlege. Men hvad dælen skal jeg gøre min nedre halvdel er for stram.. Vi har prøvet at lege med dildo oppe i mig først for lige som at udvide mig lidt men desværre uden succe. Nogen som har prøvet det og måske har et råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Hej Håber der er nogen som kan komme med gode råd eller måske har oplevet det samme. Sagen er den at når min kæreste og jeg skal sexe så ender det som regel med at kærestens biiiip ligger sig.

Vi tænder begge utrolig meget på hinanden og der er da også ggange hvor det lykkes at gennemfører et samlege. Men hvad dælen skal jeg gøre min nedre halvdel er for stram.. Vi har prøvet at lege med dildo oppe i mig først for lige som at udvide mig lidt men desværre uden succe. Nogen som har prøvet det og måske har et råd??

I kunne evt. prøve med en rigtig god glidecreme, det kan muligvis gøre det hele lidt nemmere 

Anmeld

23. januar 2012

Anonym trådstarter

Stéphanie skriver:

I kunne evt. prøve med en rigtig god glidecreme, det kan muligvis gøre det hele lidt nemmere 

Smiler ja men er MEGET våd i forvejen vil det ikke bare blive den rene skøjte bane???

Anmeld

23. januar 2012

modesty

Hmmm. Altså du kan godt få en dildo derop, men han kan ikke komme ind? Er du sikker på at det er fordi du er for stram at han mister rejsningen?

Anmeld

23. januar 2012

mariamiss6

Nu kan jeg ikke huske hvad det lige hedder, men jeg ved der findes et syndrom som kort sgat går ud på at man får vaginale kramper, hvilket så oftest gør sex umuligt.... Og at udvide først vil så ikke hjælpe, fordi kramper kommer og går som det passer dem jo, sådan stort set....

Men altså der findes et kendt syndrom, få det undersøgt, måske er der rigtig god hjælp at hente et eller andet sted...

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hmmm. Altså du kan godt få en dildo derop, men han kan ikke komme ind? Er du sikker på at det er fordi du er for stram at han mister rejsningen?

Kan godt få en dildo op men skal siges at den er ikke tykkere end en finger og den er endda også svær at få op. Kan ikke bruge dildoér i almindelige størrelser. Og ja er sikker på at det er fordi hans biip bliver klemt at det er derfor den ligger sig. For der er dage hvor jeg ikke er nær så stram og der har vi ingen problemer.

Anmeld

24. januar 2012

celkt

altså i yderste konsekvens kan man jo operere. Men jeg tror det er en meget lille procentdel, hvor kvinder rent faktisk er så småt bygget dernede, at det umuligør samleje. Som en anden nævner, er der et begreb der hedder skedekramper, der gør at man ikke kan slappe af og lade noget trænge ind forneden. Grim ting, som jeg ikke siger, Du lider af, men det er da et bud. Du er nok nødt til at gå til lægen og starte maskineriet, for er det så stort et problem, er der ikke noget I kan gøre med hverken glidecreme eller dildoer. Jo, føde et barn, men ærligt talt, det er jo ikke den sjoveste kur, vel...

Held og lykke.

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

altså i yderste konsekvens kan man jo operere. Men jeg tror det er en meget lille procentdel, hvor kvinder rent faktisk er så småt bygget dernede, at det umuligør samleje. Som en anden nævner, er der et begreb der hedder skedekramper, der gør at man ikke kan slappe af og lade noget trænge ind forneden. Grim ting, som jeg ikke siger, Du lider af, men det er da et bud. Du er nok nødt til at gå til lægen og starte maskineriet, for er det så stort et problem, er der ikke noget I kan gøre med hverken glidecreme eller dildoer. Jo, føde et barn, men ærligt talt, det er jo ikke den sjoveste kur, vel...

Held og lykke.

Smiler har født 3 børn såå jaaa er stadig meget STRAM, men ja må vist til lægen så han kan få kigget på det. Da det er utrolig træls faktisk.

Anmeld

24. januar 2012

celkt

Anonym skriver:

Smiler har født 3 børn såå jaaa er stadig meget STRAM, men ja må vist til lægen så han kan få kigget på det. Da det er utrolig træls faktisk.

det var alligevel utroligt at det så ikke har gjort en forskel...

Nå, men held og lykke.

Anmeld

24. januar 2012

0siv0

Prøv og søg på nettet efter afslapningsøvelser til "dernede". Underlivet er muskler, og spændte muskler kan afslappes - det kræver træning og fokus under "akten", men det skulle kunne lade sig gøre - tænk på det som hvis det var en anspændt nakke, og grib problemet an derefter. Så krydser jeg fingre for, at det giver bonus

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.