Hvor kan jeg købe en autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.023 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

SukkerDronning

Ja altså, vi skal have købt den næste autostol altså fra 9kg og op. Vi har været i babysam, men var ikke imponeret over udvalget. Ved I hvor man køber autostole? Virker som et dumt spørgsmål, men jeg har vitterligt ingen ide om hvor Vi har kigget på Recaro young sport den der hedder 9-36kg men vil gerne prøve den i vores lille bil og sætte Kaya i den inden vi køber den. Kender I en fysisk butik hvor de forhandler den?

Håber I kan hjælpe Det er VIRKELIG en jungle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Kofoed.

Altså alle butikker med baby udstyr sælger autostole, men hvor lige den autostol sælges, ved jeg ikke, ved bare at babysam har to i den vægtklasse, men det er jo så åbenbart ikke de rigtige

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Sirup skriver:

Ja altså, vi skal have købt den næste autostol altså fra 9kg og op. Vi har været i babysam, men var ikke imponeret over udvalget. Ved I hvor man køber autostole? Virker som et dumt spørgsmål, men jeg har vitterligt ingen ide om hvor Vi har kigget på Recaro young sport den der hedder 9-36kg men vil gerne prøve den i vores lille bil og sætte Kaya i den inden vi køber den. Kender I en fysisk butik hvor de forhandler den?

De fører Recaro i Ønskebørn  og jeg kan klart anbefale Young Sport

Anmeld

23. januar 2012

SukkerDronning

Kofoed. skriver:

Altså alle butikker med baby udstyr sælger autostole, men hvor lige den autostol sælges, ved jeg ikke, ved bare at babysam har to i den vægtklasse, men det er jo så åbenbart ikke de rigtige

Nåh, den vi var havde kun 1, men det skal ikke nødvendigvis være den eller i den vægtklasse det er bare den jeg er blevet lidt lun på Jeg kender kun ønskebørn og babysam der sælger babyudstyr, kender du andre? Jeg bor på sjælland Har ønskebørn autostole?

Anmeld

23. januar 2012

SukkerDronning

K&S skriver:

De fører Recaro i Ønskebørn  og jeg kan klart anbefale Young Sport

Tak Jeg havde lige akkurat fundet det på deres hjemmeside. Ved ikke hvad jeg havde tænkt på, men det var slet ikke strejfet mine tanker Jeg må skynde mig i ønskebørn!

Anmeld

23. januar 2012

Frejsmor

Du kan også købe autostole hos FDM, både på deres hjemmeside og i deres fysiske butikker og rejsebureauer, og de har tit gode tilbud og endnu bedre tilbud hvis man er medlem..

Der købte vi i hvert fald vores den første autostol, en Römer Baby Safe Plus og jeg tænker det er der vi starter med at kigge når vi skal have en større om ikke så længe..

Anmeld

23. januar 2012

Kofoed.

Sirup skriver:

De

Nåh, den vi var havde kun 1, men det skal ikke nødvendigvis være den eller i den vægtklasse det er bare den jeg er blevet lidt lun på Jeg kender kun ønskebørn og babysam der sælger babyudstyr, kender du andre? Jeg bor på sjælland Har ønskebørn autostole?

Der er også mor og barn og kære barn. jeg vil købe i den vægtklasse, da vi ikke har bil, så synes jeg, at det er voldsomt at købe begge de vægtklasser.

Håber du finder en anden du kan lide og finde et sted

Anmeld

23. januar 2012

K&S

Sirup skriver:

Tak Jeg havde lige akkurat fundet det på deres hjemmeside. Ved ikke hvad jeg havde tænkt på, men det var slet ikke strejfet mine tanker Jeg må skynde mig i ønskebørn!

Ja, jeg så også lige den er på tilbud

Anmeld

24. januar 2012

Pigent

Sirup skriver:

Ønskebørn har Recaro stole 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/autostole-og-tilbehoer/fra-9-til-36-kg/recaro-young-sport/c-23/c-89/p-842

Anmeld

24. januar 2012

Autostol.dk

Hej,

Jeg vil ikke vælge en Recaro, da der findes andre autostole til samme pris, der har klaret sig betydelig bedre i test.

Tag fx en stol som Cybex pallas http://www.autostol.dk/autostol/cybex-pallas-fix/ med eller uden isofix. Den koster det samme, går fra 9-36 kilo, men klare sig meget bedre i tests. 

Kiddy har også lavet autostole fra 9-36 kilo og deres blev test vinder i 2011.

Kan prøve at fonde test resultaterne til dig i morgen.

Mht hvor de kan købes, bør du se på nettet og på engelske eller tyske shops. Der kan du spare 40% i forhold til fx babysam, ønskebørn mf.

Jeg har lavet en oversigt over de udlandske shops, der også sender til Danmark. http://www.autostol.dk/shopping-guide/shop-oversigt/

Vender lige tilbage i morgen med lidt test resultater og et par anbefalinger mere.

Har du isofix og hvad er budgettet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.