Skruk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Det er hvad jeg er..  Jeg er ved og blive vanvittig af alle de babyer og gravide maver omkring mig, savner det.. Og det forfærdelige er, at Maja er ikke en gang fyldt 1 år!!! hehe

Ej elsker min lille "baby", men nøj hvor jeg kan se hvad man mener når man siger man skal nyde tiden.. Det var så hurtgigt overstået, hun er ikke længere nogen baby.. Og hold op hvor jeg glæder mig til næste graviditet, men den er bare så langt væk, vi har aftalt Maja skal være 2-3 år før vi prøver igen.. Og alt den hårde tid med kolik o.l. ligger så fjernt iforhold til det gode og smukke ved graviditet og baby..

Hvordan holder i andre skrukheden ude??

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

A&F

Iih hvor kan jeg relatere til det du skriver. Min dejlige datter er snart 7 mdr. Og dog savner jeg maven , spændingen, sparkene, og at de er så små, you name it. Ang dit spørgsmål så tænker jeg, at jeg vil nyde min datter de næste par år. Jeg ønsker at der skal være et par år imellem dem. Jeg vil gerne også gerne blive færdig med min uddannelse . Meeen hvem ved hvad fremtiden bringer?.

Anmeld

25. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

A&F skriver:

Iih hvor kan jeg relatere til det du skriver. Min dejlige datter er snart 7 mdr. Og dog savner jeg maven , spændingen, sparkene, og at de er så små, you name it. Ang dit spørgsmål så tænker jeg, at jeg vil nyde min datter de næste par år. Jeg ønsker at der skal være et par år imellem dem. Jeg vil gerne også gerne blive færdig med min uddannelse . Meeen hvem ved hvad fremtiden bringer?.

Ja jeg ønsker også et par år i mellem, men det holder desværre ikke de skruke tanker væk..  Heh men godt og høre jeg ikke er den eneste og ikke lyder helt utaknemmelig..

Anmeld

25. januar 2012

Ka+Ma=Be

Det er hvad jeg er..  Jeg er ved og blive vanvittig af alle de babyer og gravide maver omkring mig, savner det.. Og det forfærdelige er, at Maja er ikke en gang fyldt 1 år!!! hehe

Ej elsker min lille "baby", men nøj hvor jeg kan se hvad man mener når man siger man skal nyde tiden.. Det var så hurtgigt overstået, hun er ikke længere nogen baby.. Og hold op hvor jeg glæder mig til næste graviditet, men den er bare så langt væk, vi har aftalt Maja skal være 2-3 år før vi prøver igen.. Og alt den hårde tid med kolik o.l. ligger så fjernt iforhold til det gode og smukke ved graviditet og baby..

- Malene&Maja

Jeg er også super skruk, og min dreng er kun 4½ måned Mit dilemma er så, at jeg ikke er sikker på jeg vil have flere børn 

Men hold nu op hvor jeg savner maven, sparkene og alt det andet ved graviditeten. Og såmænd også den første tid med en lille ny guldklump! Min veninde fødte for to uger siden og der gik det lige i æggestokkene, da jeg så ham på hospitalet

Anmeld

25. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Katte87 skriver:

Jeg er også super skruk, og min dreng er kun 4½ måned Mit dilemma er så, at jeg ikke er sikker på jeg vil have flere børn 

Men hold nu op hvor jeg savner maven, sparkene og alt det andet ved graviditeten. Og såmænd også den første tid med en lille ny guldklump! Min veninde fødte for to uger siden og der gik det lige i æggestokkene, da jeg så ham på hospitalet

Skønt billed..

Skal du ikke have flere børn? Har du kun din lille søn?

Anmeld

25. januar 2012

Ka+Ma=Be

Skønt billed..

Skal du ikke have flere børn? Har du kun din lille søn?

Tak i lige måde!  

Jeg har kun min søn, ja. Jeg er selv enebarn og har svært ved at sætte mig ind i alt det med "søskende" Manden vil dog gerne have et barn mere, så det er lidt et dilemma pt. Men under alle omstændigheder skal der lige gå nogle år endnu, så må vi jo diskutere det til den tid

Anmeld

25. januar 2012

morethanperfect

MaleneS2011baby<3 skriver:

- Malene&Maja

Ja .. Jeg var også MEGET skruk ... Heldigvis blev min skrukhed til virkelighed  

Anmeld

25. januar 2012

Kløver

Ja jeg skal nødig snakke, var dælme også skruk, løsningen var her at blive gravid igen, var ikke så skruk de første 4 mdr med kvalme men nu kommer skrukheden tilbage.
Ja så jeg kan nok ikke give nogle guldkorn, da vi jo valgte at prøve igen

Anmeld

10. februar 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

- Malene&Maja

Jeg holder det ikke ud! Var skruk før, under, og nu efter min graviditet! Vil SÅ gerne have en til snart, men fornuften taler imod...SUK... 

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

MaleneS2011baby<3 skriver:

- Malene&Maja

Jeg kan ikke relatere til det at have et barn i forvejen, men jeg er selv skruk og ser gravide, babyer eller folk med barnevogne alle steder. For jeg er så fokuseret på at ville igang med PB. Og min kæreste og jeg har sat dato, for hvornår vi begynder, men nøjs, det er svært. Det er til september.. Ville ønske vi var fået igang igår. Så jeg kan ikke rigtig fortælle dig, hvordan man kan holde det ud.. Man må bare prøve på bedste vis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.