40+0!!!! :d:d:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Tillykke med at du (endelig) nåede terminen.

Skal du sættes i gang i dag?

Sender dig bunkevis af vestøv - men det er kun til låns. Jeg vil have det tilbage igen, når du er færdig med at bruge det

for en snarlig fødsel

Hehe, mange tak for lånet!

Og jep... Første pille er lagt op, puha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Og jeg troede ALDRIG jeg ville komme helt hertil! .... Overlevende

Wuhuuuuuu. Kom så lille prinsesse  Nu er du stor og stærk (og tyk), kom ud til os!!!

Et lille morgen glædesindlæg!  Håber i alle får en super rar mandag!

Dejligt. Får vi så ikke et mavebillede også?  Forøvrigt fødte jeg først 42+1 - håber ikke du går så meget over tid som jeg gjorde

Anmeld

23. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Baagøe skriver:

Dejligt. Får vi så ikke et mavebillede også?  Forøvrigt fødte jeg først 42+1 - håber ikke du går så meget over tid som jeg gjorde

Ville så gerne ligge mavebillede ind, men desværre  Og jeg går forhåbentligt ikke lige så lang tid over - og tror det bestemt ikke eftersom jeg er blevet sat igang i dag  Hehe. Har fået lagt første pille op, så nu må vi se

Anmeld

23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Hehe, mange tak for lånet!

Og jep... Første pille er lagt op, puha!

Spændende - så er der (forhåbentligt) ikke så lang tid, til den begynder at virke, og hun er ude ved jer

Anmeld

23. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Spændende - så er der (forhåbentligt) ikke så lang tid, til den begynder at virke, og hun er ude ved jer

Nix. Og fik jo kørt CTG deroppe... Og min ve måler var helt oppe på 71 den ene gang FØR pillen   Men efter pillen helt nede på de sølle 17-18 stykker... Mon de er sikre på at pillen virker som den skal?

Anmeld

23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Nix. Og fik jo kørt CTG deroppe... Og min ve måler var helt oppe på 71 den ene gang FØR pillen   Men efter pillen helt nede på de sølle 17-18 stykker... Mon de er sikre på at pillen virker som den skal?

Måske gav de dig en vehæmmende pille i stedet for den, du skulle have haft

Anmeld

23. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Måske gav de dig en vehæmmende pille i stedet for den, du skulle have haft

Hahaha! Ja, det begynder jeg nu også at tro  Ej.. Kan nu godt mærke et par niv engang imellem så gør ret nas, men ikke så slemt

Anmeld

23. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
rikkeregnbue skriver:

Hahaha! Ja, det begynder jeg nu også at tro  Ej.. Kan nu godt mærke et par niv engang imellem så gør ret nas, men ikke så slemt

Mon ikke, der er noget på vej så? Og bare rolig - de skal nok begynde at bide (gøre ondt) tids nok

Anmeld

23. januar 2012

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Og jeg troede ALDRIG jeg ville komme helt hertil! .... Overlevende

Wuhuuuuuu. Kom så lille prinsesse  Nu er du stor og stærk (og tyk), kom ud til os!!!

Et lille morgen glædesindlæg!  Håber i alle får en super rar mandag!

Hvor er det spændende .. Masser af Ve-støv herfra.. så blev det endelig din tur gid det var mig, hehe

Anmeld

23. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Mon ikke, der er noget på vej så? Og bare rolig - de skal nok begynde at bide (gøre ondt) tids nok

Synes godt nok det her er slemt nok da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.