Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og jeg troede ALDRIG jeg ville komme helt hertil! .... Overlevende
Wuhuuuuuu. Kom så lille prinsesse Nu er du stor og stærk (og tyk), kom ud til os!!!
Et lille morgen glædesindlæg! Håber i alle får en super rar mandag!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sååå lille prinsesse du har en mor og far der ønsker dig ud af hele deres hjerter så jeg sender en masse vee støv i håb om du kommer
For hun snart kommer ud til jer
rikkeregnbue skriver: Og jeg troede ALDRIG jeg ville komme helt hertil! .... Overlevende Wuhuuuuuu. Kom så lille prinsesse Nu er du stor og stærk (og tyk), kom ud til os!!! Et lille morgen glædesindlæg! Håber i alle får en super rar mandag!
Tillykke med de 40
rikkeregnbue skriver: SSeSenSendSendeOg jeg troede ALDRIG jeg ville komme helt hertil! .... Overlevende Wuhuuuuuu. Kom så lille prinsesse Nu er du stor og stærk (og tyk), kom ud til os!!! Et lille morgen glædesindlæg! Håber i alle får en super rar mandag!
SSeSenSendSendeOg jeg troede ALDRIG jeg ville komme helt hertil! .... Overlevende
sender masser af ve-støv til dig så i snart kan stå med hende i jeres arme.....
Yes! Vestøv afsted til dig i spandevis... Glæder mig til at se billeder af prinsessen
så må vu håbe at hun også gider at komme ud snart
ve-støv på vej til dig
B&J skriver: Sååå lille prinsesse du har en mor og far der ønsker dig ud af hele deres hjerter så jeg sender en masse vee støv i håb om du kommer
Tusind tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128