Fordelen ved at være vågen om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

projekt-ønskebarn

Ihhh tak for dit svar, jeg håber det bliver inden for de næste uger at jeg mærker hende... Jeg er 15+3 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

pemiro

projekt-ønskebarn skriver:

Ihhh tak for dit svar, jeg håber det bliver inden for de næste uger at jeg mærker hende... Jeg er 15+3 idag

Det er først her 21+ at jeg er begyndt at mærke ham i løbet af hele dagen.

Før det mærkede jeg ham kun når jeg slappede meget af, specielt om aftenen når jeg lå på sofaen eller i sengen

Anmeld

2. februar 2012

MortilCilas

Ja det er fantastisk .. jeg var nu lidt irriteret til sidst, nok mest fordi var jeg først vågned, så skulle jeg ned og tisse, ellers begyndte han at sparke og trykke på min blære. Og til sidst pressed han sig tit skæv, og gjorde så ond, og var altid om natten. Plus veer hver nat, i ugen til, regelmæssige. Men stopped efter 3 timer. Men er lange 3 timer om natten.

Men dog savner jeg at være gravid!

Anmeld

2. februar 2012

pemiro

MortilCilas skriver:

Ja det er fantastisk .. jeg var nu lidt irriteret til sidst, nok mest fordi var jeg først vågned, så skulle jeg ned og tisse, ellers begyndte han at sparke og trykke på min blære. Og til sidst pressed han sig tit skæv, og gjorde så ond, og var altid om natten. Plus veer hver nat, i ugen til, regelmæssige. Men stopped efter 3 timer. Men er lange 3 timer om natten.

Men dog savner jeg at være gravid!

Puha ja det lyder da ikke sjovt.. Håber ikke det sker for mig :/

Anmeld

2. februar 2012

projekt-ønskebarn

Glæder mig så meget til at mærke hende for første gang <3

Anmeld

2. februar 2012

pemiro

projekt-ønskebarn skriver:

Glæder mig så meget til at mærke hende for første gang <3

Kan jeg godt forstå. Det er også fantastisk!!!

Anmeld

2. februar 2012

projekt-ønskebarn

Det er jeg slet ikke i tvivl om 

Anmeld

2. februar 2012

MortilCilas

pemiro skriver:

Puha ja det lyder da ikke sjovt.. Håber ikke det sker for mig :/

Nej håber jeg heller ikke, også kunne jeg ikke ligge på nogen måde, på grund af smerter i hofte og ryg .. men elsked at være gravid alligevel

men håber ikke det sker for dig!

Anmeld

2. februar 2012

pemiro

MortilCilas skriver:

Nej håber jeg heller ikke, også kunne jeg ikke ligge på nogen måde, på grund af smerter i hofte og ryg .. men elsked at være gravid alligevel

men håber ikke det sker for dig!

Puha hvor slemt,.. Jeg har 7-9-13 ikke nogle smerter eller noget endnu.. Håber ikke det kommer...

Ka godt forstå du elskede det.. Jeg nyder også bare hver eneste dag, det er SÅ skønt

Anmeld

2. februar 2012

MortilCilas

pemiro skriver:

Puha hvor slemt,.. Jeg har 7-9-13 ikke nogle smerter eller noget endnu.. Håber ikke det kommer...

Ka godt forstå du elskede det.. Jeg nyder også bare hver eneste dag, det er SÅ skønt

Nyd det!

Jeg er såååå skruk nu. Jeg vil gerne have en bebs til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.