Fordelen ved at være vågen om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. januar 2012

pemiro

...er at man kan ligge i sengen og bare mærke den lille krudtugle inde i mavsen

Det er simpelthen den bedste fornemmelse nogensinde <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

LR85

Fuldstændig ret

Anmeld

23. januar 2012

babymus77

Glæder jeg mig til bliver ikke i tvivl spark;-)) Så er der også noget fornuftigt at bruge tiden på om natten, de gange jeg er oppe og tisse!!!! ;-) har mærket den lillle men det har været noget boble sitren... Så vil glæde mig til tiden kommer hvor man ikke er i tvivl ;-))

Anmeld

23. januar 2012

pemiro

babymus77 skriver:

Glæder jeg mig til bliver ikke i tvivl spark;-)) Så er der også noget fornuftigt at bruge tiden på om natten, de gange jeg er oppe og tisse!!!! ;-) har mærket den lillle men det har været noget boble sitren... Så vil glæde mig til tiden kommer hvor man ikke er i tvivl ;-))

Mit har også været bobler i nogle uger og pludselig i onsdags begyndte jeg bare at mærke små spark og begynte at kunne mærke ham udenpå.. Sjovt det kom så pludseligt. Kan godt forstå du glæder dig, det er fantastisk <3

Anmeld

23. januar 2012

pemiro

babymus77 skriver:

Mit har også været bobler i nogle uger og pludselig i onsdags begyndte jeg bare at mærke små spark og begynte at kunne mærke ham udenpå.. Sjovt det kom så pludseligt. Kan godt forstå du glæder dig, det er fantastisk <3

Anmeld

23. januar 2012

twinboys

eller når den store dreng vågner om natten og hopper ind til os og nyder at han stadig har lyst til at sove sammen med mig...Oliver 8år

Anmeld

23. januar 2012

pemiro

twinboys skriver:

eller når den store dreng vågner om natten og hopper ind til os og nyder at han stadig har lyst til at sove sammen med mig...Oliver 8år

Det lyder godt nok også hyggeligt!

Det er sådanne stunder jeg glæder mig til når vores lille bebs er vokset lidt mere og kommet til verden

Anmeld

23. januar 2012

twinboys

pemiro skriver:

Det lyder godt nok også hyggeligt!

Det er sådanne stunder jeg glæder mig til når vores lille bebs er vokset lidt mere og kommet til verden

Anmeld

2. februar 2012

projekt-ønskebarn

åhhhhh glæder mig til at jeg kan mærke min lille prinsesse  Hvornår mærkede i liv første gang som førstegangsfødende?

Anmeld

2. februar 2012

pemiro

projekt-ønskebarn skriver:

åhhhhh glæder mig til at jeg kan mærke min lille prinsesse  Hvornår mærkede i liv første gang som førstegangsfødende?

Jeg mærkede bitte bitte små bobler en sjældent gang imellem da jeg var 15+ og første rigtige spark kom da jeg var 20+0. 

Far mærkede det 20+6 og igår kunne vi se på macen udefra når han sparkede 22+0...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.