Nu siger jeg det højt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Madam Blå

merichs skriver:

Pt løber jeg kun 5 km, men jeg må bare kæmpe mig opad

En ting er at tabe sig, et andet er at holde vægten  Godt mål du har

Hvor der er vilje er der vej

Ja, det er nemlig der, det svære ligger. Men det mål skal nåes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

merichs

merichs skriver:

Kender i det, at det er nemmere at nå et mål, når man har sagt det højt og fortalt andre om det?

Til tider har jeg rygrad som en regnorm . Men hvis jeg får fortalt nogen om mine mål er det som om det presser mig mere og giver mig "styrke" til at opnå mine mål.

Jeg har et mål, som jeg håber at nå i år, så nu siger jeg det højt! :

JEG VIL LØBE EN HALVMARATON!!!

Hvad er dit mål? Sig det HØJT!!!

Så har jeg nået mit mål  Sidste søndag løb jeg en halvmarathon 

Hvordan går det med jer andre og med at nå jeres mål?? 

Anmeld

12. juni 2012

signe.

merichs skriver:

Så har jeg nået mit mål  Sidste søndag løb jeg en halvmarathon 

Hvordan går det med jer andre og med at nå jeres mål?? 

SEJT! Godt gået.. Havde ikke nogle mål og har ikke skrevet i tråden før, men du skulle da lige have lidt "credit" for at du har nået det - super sejt!

Anmeld

12. juni 2012

Dinna88

Jeg havde et mål der hed et halvmarathon. Så gik mit knæ "i stykker" - så nu kan jeg slet ikke løbe, og skal til undersøgelse på sygehuset snart 

Nu er mit nye mål at blive markeret uden at spænde. Jeg hader, hader, hader at konditionstræne udover at gå og at styrke. Så det er det jeg gør  Jeg har holdt en pause på lidt over et år fra styrke, men er vendt stærkt tilbage. På bare en måned er der sket underværker - jeg regner med at være skide stolt af min krop til sommer. Og fordi jeg er meget lille og tynd, synes folk engang at de kunne tillade sig at kalde mine arme for fugleklatter. De skulle se mig nu Og det bliver kun bedre.

OG godt klaret

Anmeld

12. juni 2012

Betunia

MIT mål Er at blive gravid Og overvinde min pcos med hjælp af kost.

Anmeld

13. juni 2012

merichs

signe. skriver:

SEJT! Godt gået.. Havde ikke nogle mål og har ikke skrevet i tråden før, men du skulle da lige have lidt "credit" for at du har nået det - super sejt!

Tak 

Anmeld

13. juni 2012

merichs

Dinna88 skriver:

Jeg havde et mål der hed et halvmarathon. Så gik mit knæ "i stykker" - så nu kan jeg slet ikke løbe, og skal til undersøgelse på sygehuset snart 

Nu er mit nye mål at blive markeret uden at spænde. Jeg hader, hader, hader at konditionstræne udover at gå og at styrke. Så det er det jeg gør  Jeg har holdt en pause på lidt over et år fra styrke, men er vendt stærkt tilbage. På bare en måned er der sket underværker - jeg regner med at være skide stolt af min krop til sommer. Og fordi jeg er meget lille og tynd, synes folk engang at de kunne tillade sig at kalde mine arme for fugleklatter. De skulle se mig nu Og det bliver kun bedre.

OG godt klaret

Ej hvor ærgeligt med dit knæ 

Men det er da et fint mål du har sat dig nu  Hmmm lidt typisk at folk mener de kan tillade sig at give øgenavne som de måske selv mener er "sjovt"  Lidt ala "tykke" om en gravid (jeg blev faktisk rigtig tyk da jeg var gravid +31 kg)....

Og tak 

Anmeld

13. juni 2012

SS82

Jeg slutter mig også på tabe vognen. Vil tabe 10 kg og så bare strammes op. Og det SKAL være nu. Jeg må få taget mig sammen.

Anmeld

13. juni 2012

merichs

bettina Lundhede Christensen skriver:

MIT mål Er at blive gravid Og overvinde min pcos med hjælp af kost.

Hepper på dig 

Anmeld

13. juni 2012

merichs

Slott skriver:

Jeg slutter mig også på tabe vognen. Vil tabe 10 kg og så bare strammes op. Og det SKAL være nu. Jeg må få taget mig sammen.

Hep hep hep 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.