Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malthesmoar skriver: Jeg er også med på "taber" holdet 10kg af
Jeg er også med på "taber" holdet 10kg af
Og du klarer det selvfølgelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merichs skriver: Og denne gang lykkes det, søs
Og denne gang lykkes det, søs
Selvfølgelig gør det det !!! Yeah!!!
Madam Blå skriver: Hvor sejt! Løber du i forvejen? Jeg vil under de 65 kilo - og BLIVE der Det er mit mål
Hvor sejt! Løber du i forvejen?
Jeg vil under de 65 kilo - og BLIVE der Det er mit mål
Pt løber jeg kun 5 km, men jeg må bare kæmpe mig opad
En ting er at tabe sig, et andet er at holde vægten Godt mål du har
Malou&Anders skriver: Jeg vil gerne tage mere på og få strammet min krop op og komme i form
Jeg vil gerne tage mere på og få strammet min krop op og komme i form
Det er ikke altid nemt at tage på når man skal
Skønne Jønne skriver: TABE MIG VIDERE Ja jeg hoppe med på slankevognenD. 5. Fødte jeg vores lille Hjalte og inden graviditeten havde jeg smidt 30kg, men graviditeten førte mange kg med sig og meget væske - men har i dag heldigvis allerede tabt 20 kg så er kun 10 fra førgravidtetsvægtenSå nu skal de bare arbejdes af og så lige minimum 20 kg til!!!!Mit store delmål er at være 2cifret når jeg begynder på seminariet igen til august - og der er 20kg til MEN DEN KLARE JEG DA SÅ SNART JEG ER HELET ORDENTLIGT FORNEDEN SÅ JEG KAN GÅ LÆNGERE END OP I KIWI så nu må vi holde hinanden oppe på vores løfter!!!
TABE MIG VIDERE Ja jeg hoppe med på slankevognenD. 5. Fødte jeg vores lille Hjalte og inden graviditeten havde jeg smidt 30kg, men graviditeten førte mange kg med sig og meget væske - men har i dag heldigvis allerede tabt 20 kg så er kun 10 fra førgravidtetsvægtenSå nu skal de bare arbejdes af og så lige minimum 20 kg til!!!!Mit store delmål er at være 2cifret når jeg begynder på seminariet igen til august - og der er 20kg til MEN DEN KLARE JEG DA SÅ SNART JEG ER HELET ORDENTLIGT FORNEDEN SÅ JEG KAN GÅ LÆNGERE END OP I KIWI så nu må vi holde hinanden oppe på vores løfter!!!
Tillykke med den lille ny
Jeg hepper på dig og tror på at du når dit mål
nej desværre er det heller ikke for mig taber det lige så hurtigt igen
Malou&Anders skriver: nej desværre er det heller ikke for mig taber det lige så hurtigt igen
Jeg hepper på dig
merichs skriver: Jeg hepper på dig
taak og jeg hepper på du får løbet det marton
Malou&Anders skriver: taak og jeg hepper på du får løbet det marton
Tak
merichs skriver: Tillykke med den lille ny Jeg hepper på dig og tror på at du når dit mål
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128