Barnevogns kasse til Odder vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

uhh jeg ved det ikke, men tror det faktisk ikke, ihvertfald ikke hvis du vælger en af standard farverne, det er vidst først dyrere hvis du selv vil bestemme farven og dermed designe den..

super,  hvad så med stellet ? nu har vi X dream 1 passer det ikke til alle kasser ligesom de andre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

super,  hvad så med stellet ? nu har vi X dream 1 passer det ikke til alle kasser ligesom de andre ?

jo det går jeg bestemt ud fra at det gør..

beslagene sidder jo det samme sted..

Anmeld

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

jo det går jeg bestemt ud fra at det gør..

beslagene sidder jo det samme sted..

Dejligt, håber at finde noget vi synes om, vi købte nemlig vognen brugt, og kassen er jeg ikke glad for, han ligger i en ny lift jeg købte til ham da der heller ikke fulgte en med til vognen nemlig,

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Dejligt, håber at finde noget vi synes om, vi købte nemlig vognen brugt, og kassen er jeg ikke glad for, han ligger i en ny lift jeg købte til ham da der heller ikke fulgte en med til vognen nemlig,

jeg har det på samme måde med min kasse..

Det er bare ikke helt min smag, og så ser den ret træls ud, så vil gerne have ny, men er nødt til at vælge mit udstyr til den nye, har desværre ikke råd til det hele.. :/

Anmeld

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

jeg har det på samme måde med min kasse..

Det er bare ikke helt min smag, og så ser den ret træls ud, så vil gerne have ny, men er nødt til at vælge mit udstyr til den nye, har desværre ikke råd til det hele.. :/

Det er også en meget dyr vogn  men hvis man vil have det må man vælge det man synes er vigtigst jo

Anmeld

22. januar 2012

An&Jo

LevisMor skriver:

Det er også en meget dyr vogn  men hvis man vil have det må man vælge det man synes er vigtigst jo

jeg fik et rigtig godt tilbud på den brugt, så kunne ikke sige nej.. købte den på x dream II stellet til 1500kr, men vil gerne have en kombivogn som hverdagsvogn til den lille ny, så må vidst vælge en ny kasse fra til at starte med..

Anmeld

22. januar 2012

Levi&LilysMor

An&Jo skriver:

jeg fik et rigtig godt tilbud på den brugt, så kunne ikke sige nej.. købte den på x dream II stellet til 1500kr, men vil gerne have en kombivogn som hverdagsvogn til den lille ny, så må vidst vælge en ny kasse fra til at starte med..

Nå... ja det kan jeg godt se , så løber det hurtigt op hvis du skulle have begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.